Waypoint search: 

Locked

 
Traditional Geocache

(Name fehlt)

by 1_2_3_4_5     Germany

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 50° 00.000' E 006° 00.000' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: normal
Status: Locked, visible
 Hidden on: 01 January 1970
 Listed since: 15 November 2005
 Last update: 18 March 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC0BBF

36 Found
0 Not found
1 Note
1 Watcher
0 Ignorers
44 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history
3 Recommendations

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Utilities

Show cache recommendations from users that recommended this geocache: all
Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for (Name fehlt)    Found 36x Not found 0x Note 1x

  New coordinates:  N 50° 00.***' E 006° 00.***'

Found 23 October 2010 Fledermäuse found the geocache

Wir vom Team Fledermäuse

fanden den Cache total cool!  Die Dose war in einem sehr sehr guten Zustand.  Das Versteck war echt super.  Vielen Dank!
In: 3 Gugu's Out: Pixibuch (und den Trinktütenmüll)!

Found 09 October 2010 DoppelPoeppel found the geocache

Heute sind wir die erste Etappe des Eifelsteigs gelaufen. Daher kamen wir an diesem interessanten Platz vorbei. Das hat ja mal richtig Spaß gemacht. Wie schon in einem alten Stollen am Rhein auf dem Rheinsteig vor zwei Wochen war ich zunächst mit Blindheit geschlagen. Drei Mal bin ich hin und her gelaufen. Aber dann habe ich endlich an der richtigen Stelle zugegriffen. Klasse! Vielen Dank! Out: TB - 13:40 -

Found 24 May 2010 muruckel found the geocache

...sorry, habe vergessen, den Log hier einzutragen.

Found 26 January 2010 Robin Hood found the geocache

Nach bis zu 4 maliger vorheriger Suche haben wir jetzt endlich mit zwei Familien zusammen und einigen Taschenlampen den Schatz gefunden. Der hat uns richtig gut beschäftigt. Wir waren schon fast der Meinung, es gäbe ihn nicht mehr.

Wirklich ein super Versteck!

Robin Hood + Sabine und Co

Found 22 September 2009 lizard08 found the geocache

Auf unsrer Eifelsteigwanderung gut gefunden.
Wirklich klasse location, hat Spaß gemacht!
Danke fürs Zeigen und sonnige Grüsse von der hessischen Bergstrasse
lizard08 & Sancho

[This entry was edited by lizard08 on Sunday, September 27, 2009 at 7:25:16 AM.]