Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Maerklin 37884

by WOLF4     Germany > Hessen > Kassel, Kreisfreie Stadt

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 51° 20.022' E 009° 29.152' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Archived
 Hidden on: 19 November 2005
 Listed since: 19 November 2005
 Last update: 13 August 2011
 Listing: https://opencaching.de/OC0D42
Also listed at: geocaching.com 

20 Found
1 Not found
0 Notes
1 Watcher
1 Ignorers
81 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

An den angegebenen Koordinaten findet man das Original des entsprechenden Märklin Produkts.

Schreibe eine Mail an [lüp]@onlinehome.de und du bekommst die Koordinaten des Micros.

(Hinweis: Manche Spamfilter sortieren Autoresponder-Mails aus; wenn also nicht gleich eine Antwort kommt, könnte dies der Grund sein.)

Mit [lüp] ist LüP des Originals in Milimetern gemeint.

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Maerklin 37884    Found 20x Not found 1x Note 0x

Not found 03 July 2010 3m1tmag did not find the geoacache

 July 3 by 3m1tmag (1711 found)

Vorbeigekommen aber leider war der Multi ohne Internetverbindung nicht zu l?sen . Eine sehr sch?ne Lock nett das Original auch mal aus der N?he zu sehen .
Danke f?rs Zeigen.

Found 18 March 2009 Taucher found the geocache

TFTC

Found 16 March 2009 Hazard77 found the geocache

Die Lokomotive war schnell gefunden. Dank mobilem Internet gleich vor Ort die Mail geschrieben und somit konnten wir auch gleich die Dose einsammeln.

TFTC

Hazard77

Found 11 October 2008 SaRa found the geocache

Vor ein paar Wochen hatten wir schon entspannt die Aufgabe erledigt, heute nun war es Zeit das beeindruckende Maschinchen  :-) vor Ort und sein Döschen zu besuchen. Danke für’s zeigen! Grüße und allseits happy hunting SaRa - Sabine + Rainer

Found 22 May 2008 gpkks found the geocache

Mit Hilfe des Hints schnell gefunden.

Gruß
gpkks