Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Maerklin 37884

door WOLF4     Duitsland > Hessen > Kassel, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 20.022' E 009° 29.152' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 19. november 2005
 Listed since: 19. november 2005
 Laatste verandering: 13. augustus 2011
 Listing: https://opencaching.de/OC0D42
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

20 Gevonden
1 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Watcher
1 Negeerders
81 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

An den angegebenen Koordinaten findet man das Original des entsprechenden Märklin Produkts.

Schreibe eine Mail an [lüp]@onlinehome.de und du bekommst die Koordinaten des Micros.

(Hinweis: Manche Spamfilter sortieren Autoresponder-Mails aus; wenn also nicht gleich eine Antwort kommt, könnte dies der Grund sein.)

Mit [lüp] ist LüP des Originals in Milimetern gemeint.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Maerklin 37884    Gevonden 20x Niet gevonden 1x Opmerking 0x

Niet gevonden 03. juli 2010 3m1tmag heeft de cache niet gevonden

 July 3 by 3m1tmag (1711 found)

Vorbeigekommen aber leider war der Multi ohne Internetverbindung nicht zu l?sen . Eine sehr sch?ne Lock nett das Original auch mal aus der N?he zu sehen .
Danke f?rs Zeigen.

Gevonden 18. maart 2009 Taucher heeft de cache gevonden

TFTC

Gevonden 16. maart 2009 Hazard77 heeft de cache gevonden

Die Lokomotive war schnell gefunden. Dank mobilem Internet gleich vor Ort die Mail geschrieben und somit konnten wir auch gleich die Dose einsammeln.

TFTC

Hazard77

Gevonden 11. oktober 2008 SaRa heeft de cache gevonden

Vor ein paar Wochen hatten wir schon entspannt die Aufgabe erledigt, heute nun war es Zeit das beeindruckende Maschinchen  :-) vor Ort und sein Döschen zu besuchen. Danke für’s zeigen! Grüße und allseits happy hunting SaRa - Sabine + Rainer

Gevonden 22. mei 2008 gpkks heeft de cache gevonden

Mit Hilfe des Hints schnell gefunden.

Gruß
gpkks