Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Stumpfstädterspotter Logbank

A clear sky is recommended.

by tpo der Dinosaurier     Germany > Nordrhein-Westfalen > Rhein-Sieg-Kreis

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 50° 42.663' E 007° 14.282' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Archived
 Time required: 0:15 h   Route: 0.5 km
 Hidden on: 19 November 2005
 Listed since: 19 November 2005
 Last update: 20 August 2006
 Listing: https://opencaching.de/OC0D5C
Also listed at: geocaching.com 

22 Found
0 Not found
1 Note
1 Watcher
0 Ignorers
10 Page visits
2 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch  ·  English

This cache can be found, logged, and hidden while remaining seated - if you sit on the right side and carry your own pencil. A clear sky is recommended.

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet LSG-Rhein-Sieg-Kreis <Teilflaeche 1> (Info), Naturpark Siebengebirge (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Stumpfstädterspotter Logbank    Found 22x Not found 0x Note 1x

Note 20 August 2006 tpo der Dinosaurier wrote a note

Wenn der Logstreifen sich auflöst, ist das ein Zeichen! Ausserdem kann ich jetzt etwas glaubwürdiger über öde Drive-By-Mikros meckern.

Vielen Dank an alle Besucher,

Thomas

Found 07 August 2006 WieWaldi found the geocache

Da haben wir ja Glück gehabt, dass wir den Cache noch gefunden haben! Der Logstreifen war tatsächlich etwas feucht, aber mit etwas gutem Willen... ;-))

Unser erster - gerade als Einstieg ein sehr schöner Cache,

vielen Dank dafür!

Gruß,

WieWaldi

Found 06 August 2006 Homer Jay found the geocache

Nachdem wir beim Medley einen DNF hatten, mußte noch schnell ein Erfolgserlebnis her. Sehr schöne Umgebung und eine klasse Fernsicht ! Die Dose war leider offen und das Logbuch ist recht feucht. Vielleicht hält sie jetzt wieder dicht.
Gruß und vielen Dank
Homer Jay

Found 15 May 2006 tiffanys found the geocache

schnell gefunden, ist ja recht offensichtlich...wir waren verwundert wo der funkturm steht..gruß koni_

Found 05 May 2006 bärti found the geocache

Auf dem Weg nach Hause noch schnell besucht und verstanden was es mit dem Namen auf sich hat [;)].

Vielen Dank für den Cache
Stephan
#299