Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

Klein Zinnowitz

door coto     Duitsland > Mecklenburg-Vorpommern > Ostvorpommern

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 54° 02.846' E 013° 47.349' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 15. juni 2005
 Listed since: 25. november 2005
 Laatste verandering: 18. april 2014
 Listing: https://opencaching.de/OC0E87
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

49 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Maintenance log
5 Volgers
0 Negeerders
579 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Dieser Cache liegt an einer Stelle, an der in den 60ern und 70ern ein beliebter Badestrand war (daher der Name). Inzwischen ist er fast vollständig zugewachsen. Trotz allem bietet sich dem Besucher von dort ein wundervoller Blick auf Wolgast, die Peene-Werft und die Brücke.

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Insel Usedom mit Festlandgürtel (Info), Naturpark Insel Usedom (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Klein Zinnowitz    Gevonden 49x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Maintenance 1x

OC-Team Locked 18. april 2014 Danlex has locked the cache

Der Benutzeraccount wurde deaktiviert.

Gevonden 07. januari 2014, 15:00 nordsucher heeft de cache gevonden

Von "klein Zinnowitz" ist ja nicht viel zu sehen.

Eine gute oder andere Sicht auf die Wolgaster Brücke kann man aber

trotzdem festhalten. Ach, ja das Loogbuch ist nagelneu.

Danke für den Cache

nordsucher

(k-h-robert)

Gevonden 05. september 2013, 19:53 Steppi heeft de cache gevonden

Schöne Gegend. - mit DM-Extreme und Mädels

Gevonden 18. augustus 2013 SantaMaria2000 heeft de cache gevonden

Nach einer schönen Runde auf der Insel, haben wir hierher noch einen Abstecher gemacht. Haben ihn sehr gut gefunden, allerdings waren keine TB´s zusehen.

Gevonden 15. augustus 2013 piotr-56 heeft de cache gevonden

znaleziona podczas wyprawy roerowaj do Wolgastu