Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Puzzel cache

Flight Convair YU-ADC

Find out what happened to flight Convair YU-ADC inbound to Vienna International Airport

door GPearl     Oostenrijk > Niederösterreich > Wiener Umland/Südteil

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 07.000' E 016° 34.000' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 24. oktober 2005
 Listed since: 27. november 2005
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC0F2D
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

20 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
262 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden
1 Aanbevelingen

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Flight Convair YU-ADC    Gevonden 20x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 08. juni 2010 tweetykojote heeft de cache gevonden

beiGC schon lange geloggt nun auch hier eingetragen

 

tftc tweetykojote 

Gevonden 30. december 2008 npg heeft de cache gevonden

Zufällig bei einer Suche nach einem anderen Rätselcache auf die Lösung gekommen.
123-maus hatte ja schon länger die benötigte Info.
Vor Ort kurz übersehen, aber erstmal entdeckt war die box bald geborgen.
thx npg

Gevonden 04. februari 2008 tomduck heeft de cache gevonden

Beim ersten Landeanflug ging es mir so wie dem Flight Convair - kurz vor dem Ziel abgestürzt. Heute dann war es ein schneller Fund. Ein schöner Cache, der Spaß gemacht und bei dem man auch noch was lernen kann. TFTC

Gevonden 02. februari 2008 Plobb heeft de cache gevonden

Wir wollten gerade einen Cache mit dem selben Thema verstecken da sind wird zufällig über diesen gestolpert.

IN:Fotos & Zeitungsartikel

Gevonden 15. december 2007 sterau heeft de cache gevonden


Der hatte ja überraschender Weise mehrere Stationen. Balck Box gefunden, allerdings dachte ich bisher, die wären schwarz. THX für den netten Cache, Sterau & Lisi