Waypoint-zoeken: 

Locked

 

Falkenstein

Multicache rund um die Ruine Falkenstein im nördlichen Weinviertel

door GPearl     Oostenrijk > Niederösterreich > Weinviertel

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 43.371' E 016° 35.118' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 2:00 h   Lengte: 3.5 km
 Verborgen op: 31. juli 2004
 Listed since: 27. november 2005
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC0F4D
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

5 Gevonden
1 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Watcher
0 Negeerders
284 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden
1 Aanbevelingen

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Falkenstein    Gevonden 5x Niet gevonden 1x Opmerking 0x

Niet gevonden 03. maart 2011 Slamir heeft de cache niet gevonden

Stirnrunzelnd kein Glück

Gevonden 05. juli 2010 masanari heeft de cache gevonden

die stages waren ja leicht zu finden, aber in der hölle hielt ich mich an die angaben und stieg zur tiiiieeeefsten stelle hinab (obwohl man es nicht mehr steigen nennen konnte ) wo ich jedoch unfündig blieb. bei der anderen tiefsten stelle stiess ich mir vor lauter freude über den "fund" die rübe am flysch (btw: flysch hört sich gar nicht so hart an als es wirklich ist ). mit der wegbeschreibung zum final konnte ich nichts anfangen, drum suchte ich mir den weg und konnte schließlich den cache trotz schlechtem gps-empfang finden
danke für die tolle runde

Gevonden Aanbevolen 16. juli 2006 theplank heeft de cache gevonden

Gevonden 22. mei 2006 bevema heeft de cache gevonden

Visited all stages, each of them an interesting location. You should just mention the opening hours of the ruin, or at least thas it's closed on working days. After a bit of climbing exercises the cache was found at 05:20 p.m.
Thx from Martin.
IN: key fob
OUT: mouse with cheese

Gevonden 11. september 2005 poli heeft de cache gevonden

Heute im zweiten Anlauf nach fast einem Jahr (erster Versuch 24.9.2004) den Cache gefunden.
Habe mich auch zuerst durch den Zaun schrecken lassen, aber es gibt einen für Menschen gemachten Durchgang
Eine schöne Wanderung in schönem Gebiet !
in: Bär
out: Gummiball

Danke an GPearl

Poli