Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

Schuttberg Wagenfeld City

Oben mit Schutt

door Beni902214     Duitsland > Niedersachsen > Diepholz

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 52° 33.099' E 008° 35.079' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 1:00 h 
 Verborgen op: 13. oktober 2013
 Published on: 13. oktober 2013
 Laatste verandering: 22. oktober 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC10207

0 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
1 Maintenance log
0 Volgers
1 Negeerders
31 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Gevaren
Infrastructuur
Route
Time
Seasonal

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hey hallo

viel spaß beim suchen

Bissel KletternLachend

Mitten in Wagenfeld

Bitte nur gleichwertes Tauschen und nicht leer räumen

Danke freue mich mich über mail

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Schuttberg Wagenfeld City    Gevonden 0x Niet gevonden 0x Opmerking 1x Maintenance 1x

Locked 22. oktober 2013 Beni902214 has locked the cache

10 Jahre gab es den Schuttberg jetzt ist er schon fast abgebaut :-(
Der Cache ist Zerstört oh man schade

Opmerking 14. oktober 2013, 12:24 fbcs heeft een notitie geschreven

Ich habe in der Hoffnung auf einen FTF mal hier vorbei geschaut. Es sieht mir hier sehr nach Privatgelände aus. Und der Schuttberg sieht auch nicht sehr vertrauenerweckend aus. Deshalb und weil nebenan auf der Baustelle viel Betrieb ist, habe ich auf eine Suche verzichtet.Solange nicht klar ist ob das Gelände betreten werden darf, werde ich auch keinen weiteren Versuch unternehmen.

Viele Grüße

Friedhelm (fbcs)

Geloggt mit meinem Kluglaut.