Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

MEGA TB-Hotel Lebensraum Wald ***Kindercache***#2

by Fam_Marple     Austria > Oberösterreich > Linz-Wels

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 48° 11.951' E 014° 06.322' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: very large
Status: Archived
 Hidden on: 06 January 2013
 Published on: 30 October 2013
 Last update: 17 November 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC10330
Also listed at: geocaching.com 

2 Found
0 Not found
0 Notes
1 Maintenance log
0 Watchers
0 Ignorers
5 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   

Dangers
Infrastructure
Route
Time
Seasonal
Persons

Description    Deutsch (German)

Endecke die Schönheit der Natur und finde einen Cache.
Ich habe beim verstecken einen Feldhasen aufgeschreckt, vielleicht findest Du ihn auch ?!

Der Cache wurde in einem kleinen Wäldchen platziert.
Der Behälter hat folgende Maße: 37x28x18 cm. Inhalt etwas mehr als 5 Galonen bzw. mehr als 18 Liter!
Die Koordinaten wurden drei mal gemittelt, aber so einen großen Cache kann man ja eh kaum übersehen.
Pass auf, dass die Anrainer dich nicht sehen.

Danke an klemichri für die neue Dose!!!!
Viel Spass und good Hunting wünscht RFAT

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for MEGA TB-Hotel Lebensraum Wald ***Kindercache***#2    Found 2x Not found 0x Note 0x Maintenance 1x

Archived 17 November 2013 Fam_Marple has archived the cache

Wurde leider gemugglet. Location ist verbrannt

Found 01 June 2013 swasti found the geocache

Mega Event in thalheim. Da sind wir natürlich mit dabei und haben auch ein paar Cache in der Umgebung gesucht und gefunden. Hier war ich mit sharkslaw, Mrs. Swasti, the brain79 und pinky in der Nacht unterwegs.
Found #1386
Danke an RFAT fürs verstecken und fürs herlocken.
TFTC
swasti

Found 01 June 2013, 02:01 luzzi-reloaded found the geocache

auf gc.com gefunden