Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Baum

In direkter Nähe zum Stadtpark

by Nikl10     Germany > Bayern > Nürnberg, Kreisfreie Stadt

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 49° 28.071' E 011° 05.477' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Archived
 Hidden on: 18 March 2014
 Published on: 18 March 2014
 Last update: 05 May 2014
 Listing: https://opencaching.de/OC109E9

6 Found
0 Not found
0 Notes
1 Maintenance log
0 Watchers
1 Ignorers
57 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   

Time
Seasonal

Description    Deutsch (German)

Bitte einen Stift mitbringen um sich ins Logbuch einzutragen!!!
Muggle-Gefahr

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Baum    Found 6x Not found 0x Note 0x Maintenance 1x

Archived 05 May 2014 Nikl10 has archived the cache

Archivieren

Found 19 April 2014, 17:30 Bierfilz found the geocache

Das Versteck schon bei der ersten Vorbeifahrt mit dem Fahrrad lokalisiert. In einiger Entfernung habe ich etwas gewartet bis die Muggels weg waren. Dann, en passant, die Dose zum loggen etwas abseits gebracht. Das Fahrrad in die andere Richtung bewegt, und die Dose wieder abgelegt, dabei so "getarnt" wie vorgefunden.

Ein sehr gewagtes Versteck hat sich nikl10 für seine Dose da ausgesucht! Danke!

Found 13 April 2014 Nicole1338 found the geocache

Schnell gefunden :)

TFTC Nicole1338
#70 @ April 13, 2014 11:46

Found 13 April 2014 Doc Cool found the geocache

#6977

Na, das ist ja mal ein kreativ gemachter Behälter. Aber ob der lange wsserdicht bleibt? Man wird sehen

Vielen, lieben Dank an den Owner für den Cache und schöne Grüße aus Oberasbach bei Nürnberg

Dr.Cool

Found 30 March 2014 KW1977 found the geocache

Auch hier wurden wir schnell fündig. Eine interessante Dose :-)

Danke!

Grüße
das-sadistenteam