Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Drive-In cache

Bermudadreieck

Dieses Bermudadreeick hat mit Wasser nichts zu tun...

door HuiBuh86     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Mülheim an der Ruhr, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 26.351' E 006° 54.548' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 27. april 2014
 Published on: 29. april 2014
 Laatste verandering: 01. maart 2015
 Listing: https://opencaching.de/OC10C4E

7 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Maintenance log
3 Volgers
0 Negeerders
74 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden

Large map

   

Infrastructuur
Route
Time
Seasonal
Personen

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Ich bin hier häufig unterwegs, daher ist Wartung etc. kein Problem, ich habe sonst zu dieser Gegend nicht iel zu sagen- bin hier "groß" geworden.

Viele Hunde gehen hier ihre tägliche Runde- Jugendliche die am Wochenende auch mal einen über den Durst trinken...

 

Gold geht an : Trofana

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Bermudadreieck    Gevonden 7x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Maintenance 1x

Gearchiveerd 01. maart 2015 HuiBuh86 has archived the cache

Gevonden 28. februari 2015, 12:51 djti heeft de cache gevonden

Bevor der Cache archiviert wurde, war ich hier. Leider fand ich keine Dose. Deshalb als Logproof das Foto, das ich dort gemacht habe.

Afbeeldingen voor deze log:
LogproofLogproof

Gevonden 08. november 2014, 14:50 MarkusKev heeft de cache gevonden

Gevonden 16. juli 2014 schwarzehexe heeft de cache gevonden

Heute hatte ich mich mit Taschenladyauf eine längere Suche eingestellt, da ich am 02.07 nicht fündig geworden bin.
Aber heute ging es ganz schnell.
War ich denn beim ersten mal so Blind
DfdC

Gevonden 21. juni 2014 bloslo heeft de cache gevonden

Wir hoffen, dass das schöne Versteck das Chaos überlebt und hinterlassen optimistisch einen TB. DfdC!