Waypoint-zoeken: 

The geocache needs maintenance.The geocache description is outdated.

 
Drive-In cache

TB-Hotel Leipzig GVZ Nord

door Uli001     Duitsland > Sachsen > Leipzig, Kreisfreie Stadt

This geocache description may be outdated. See the log entries for more information.

N 51° 24.757' E 012° 18.792' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: extra groot
Status: Beschikbaar
 Benodigde tijd: 0:01 h   Lengte: 0.2 km
 Verborgen op: 01. mei 2014
 Published on: 07. mei 2014
 Laatste verandering: 14. mei 2017
 Listing: https://opencaching.de/OC10CE2
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

75 Gevonden
0 Niet gevonden
3 Opmerkingen
6 Maintenance logs
0 Volgers
0 Negeerders
240 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden
1 Aanbevelingen

Large map

   

Cache lists

Caches in english door Le Dompteur

Gevaren
Infrastructuur
Route
Time
Seasonal
Personen

Beschrijving    Deutsch  ·  English (Engels)

Welcome to the TB hotel Leipzig GVZ Nord near the A14.

It doesn't care if you are a TravelBug, GeoCoin, Geokrety GeoLutin or a Bookcrossing-Book everyone gets a room!

 

You could be dirty by caching. Sometimes there are a lot of muggles, so be carefull by logging.

Best wishes for all my guests.

Gecodeerde hint   Decoderen

[Duits] Qre qverxgr Jrt vfg zny jvrqre avpug qre fpuaryyfgr

A|B|C|D|E|F|G|H|I|J|K|L|M
N|O|P|Q|R|S|T|U|V|W|X|Y|Z

Afbeeldingen

Rezeption  TB-Hotel Leipzig GVZ Nord
Rezeption TB-Hotel Leipzig GVZ Nord

Hulpmiddelen

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van TB-Hotel Leipzig GVZ Nord    Gevonden 75x Niet gevonden 0x Opmerking 3x Maintenance 6x

Gevonden 05. november 2023 hamstermuddy heeft de cache gevonden

Auf der Hin- und Rückfahrt zu Porta in Wiedemar (heute war verkaufsoffener Sonntag) wurden von uns (mäxchen56 & hamstermuddy) auch ein paar Cachs eingesammelt. Schnell haben wir diesen Cache gefunden und konnten uns im Logbuch verewigen. Vielen Dank fürs herführen.

Gevonden 05. november 2023 mäxchen56 heeft de cache gevonden

Auf der Hin- und Rückfahrt zu Porta in Wiedemar (heute war verkaufsoffener Sonntag) wurden von uns (hamstermuddy und mäxchen56) auch ein paar Cachs eingesammelt. Schnell haben wir diesen Cache gefunden und konnten uns im Logbuch verewigen. Vielen Dank fürs herführen.

Gevonden 15. augustus 2023, 16:41 Wart3kurz heeft de cache gevonden

Geocachen mit MiriDeLuxe
Gesucht, gefunden und geloggt.

DfdC

Gevonden 15. augustus 2023, 16:41 MiriDeLuxe heeft de cache gevonden

Auf dem Heimweg mit meinem liebsten Herrn H.E.R.A. und wart3kurz fix gestoppt und geloggt.

Dankeschön für's Herführen, Legen und Pflegen sagt mit lieben Grüßen MiriDeLuxe

Gevonden 10. juli 2023, 15:59 DD_LL heeft de cache gevonden

⭕⭕⭕⭕

👍

Wir sagen DANKE fürs Legen und Pflegen an Uli001

DD_LL  🇩🇪 - Sachsen - Waldheim

10. Juli 2023

Unser Cache Nummer: 367 ✅

🆃🅵🆃🅲

⭕⭕⭕⭕