Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Willkommen in der Stadt der "Kalauer" - SüdWest

door Bukmop     Duitsland > Brandenburg > Oberspreewald-Lausitz

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 44.537' E 013° 56.428' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 11. mei 2014
 Published on: 11. mei 2014
 Laatste verandering: 23. mei 2018
 Listing: https://opencaching.de/OC10D13

12 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Maintenance log
0 Volgers
0 Negeerders
32 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Willkommen in der Stadt der "Kalauer" - SüdWest


 

 

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Gevonden 24. februari 2019 DM4TNF heeft de cache gevonden

Auf dem Rückweg in die Heimat diese Willkommens- Dose in der Stadt der "Kalauer" als Abschiedscache gesucht. Nach 2 Fehlgriffen hatte ich das Logbuch in der Hand und konnte dokumentieren, dass ich hier war.

DfdC DM4TNF

Gevonden 24. februari 2019 QuickGPSFix heeft de cache gevonden

Auf dem Weg in den Spreewald-Urlaub machten wir heute in Calau kurz Station, um unter anderen auch diese Dose zu (be)suchen...[:P]
Der Junior wurde alsbald fündig, so dass wir unser Signum im Log-Buch hinterlassen konnten.[8D]
Danke & TFTC!!! sagt Team QuickGPSFix

*Log von GC übernommen*

Gearchiveerd 23. mei 2018 Bukmop has archived the cache

Gevonden 18. mei 2018, 10:29 karlkricht heeft de cache gevonden

18. Mai 2018 10:30  dieser kleine konnte auch schnell gefunden werden danke fürs legen und Pflegen

Gevonden 28. oktober 2017, 13:28 DasEgo1 heeft de cache gevonden

Hier wurde ich schnell fündig.

TFTC