Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Heilige Mutter

door Bundy609     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Soest

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 41.074' E 008° 25.086' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 15. februari 2015
 Published on: 15. februari 2015
 Laatste verandering: 20. mei 2020
 Listing: https://opencaching.de/OC11AEF
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

8 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
1 Maintenance log
1 Watcher
0 Negeerders
67 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Willkommen zu meinem Cache,

 

Der Cache liegt an einen Kleindenkmal.

 

"Die Motivation ist jener bei Wegkreuzen ähnlich: als Anstoß zum Gebet unterwegs, als Zeichen der Dankbarkeit für überstandene Gefahren oder Seuchen, bzw. zur Erinnerung an besondere Unglücksfälle oder an bedeutende Personen.

Bildstöcke sind aus Holz, Stein oder Mauerwerk gefertigt. Oft werden bei ihnen Blumen niedergelegt oder Kerzen abgebrannt. Eine andere Bezeichnung für Bildstock ist Betsäule." - Wikipedia.org

 

Bitte seit Vorsichtig dort.

 

 

MFG

Bundy609

 

 

Ein Besonderer dank geht an Küstenliebe

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Heilige Mutter    Gevonden 8x Niet gevonden 0x Opmerking 1x Maintenance 1x

Gearchiveerd 20. mei 2020 Bundy609 has archived the cache

Opmerking 12. april 2020, 15:04 Muckeburger heeft een notitie geschreven

Benötigt Wartung
TFTC
Grüße aus Lipperode 😊

Gevonden 12. april 2020, 15:02 Muckeburger heeft de cache gevonden

Schönes Plätzchen zum verweilen allerdings ist die Dose undicht und alles ist etwas schimmel ig. Logbuch ist voll.
TFTC
Grüße aus Lipperode 😊

Gevonden 19. juli 2017, 22:06 RuxDRK heeft de cache gevonden

Schöner Cache... schnell gefunden.
Als ich das letzte mal hier vorbei kam dachte ich noch: Schöne Stelle für einen Cache. Dabei liegt da schon einer... 😀😂
19. Juli 2017 22:07
RuxDRK

Gevonden 14. februari 2016 GeoSaschaLP heeft de cache gevonden

Quia tuum est regnum,
et potéstas
et gloría
in sáecula.
Amen.