Waypoint search: 

Archived

 
Quiz Cache

Telefonjoker in Wien

by Fam_Marple     Austria > Wien > Wien

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 48° 08.699' E 016° 17.820' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Archived
 Hidden on: 08 November 2014
 Published on: 16 February 2015
 Last update: 29 April 2021
 Listing: https://opencaching.de/OC11B3B
Also listed at: geocaching.com 

6 Found
0 Not found
1 Note
1 Maintenance log
0 Watchers
1 Ignorers
78 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   

Route
Time
Seasonal
Preparation needed

Description    Deutsch (German)

Neulich stand ich vor einem Mysteryfinale und hatte keinen schimmer, wo ich noch suchen sollte. Jetzt aufgeben?

Nein natürlich nicht; und so musste ich einen Telefonjoker nutzen.

Dies war seine Nummer: +41 860 1876 85067

Vielleicht führt er auch Dich zum Cache?

Telefonjoker.jpggeocheck_large.php?gid=6188754a10c2780-e

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Telefonjoker in Wien    Found 6x Not found 0x Note 1x Maintenance 1x

Archived 29 April 2021 Fam_Marple has archived the cache

Found 06 June 2019 Tankred der Zweite found the geocache

Heute bei Tageslicht und ohne Wasser von oben (Noch?) war es ein rascher Fund mit Etaner7!
Danke für das nette Rätsel!
TFTC

Note 05 November 2017 Fam_Marple wrote a note

Nachdem Dropbox auch in der Bezahl Version den Public Order deaktiviert hat, wurde der Inhalt auf einen anderen Webspace ausgelagert.

Jetzt ist wieder alles In Ordnung

Found 08 May 2015 Eagle_ found the geocache

Da brauchte ich einen e-mail Joker, keine Telefonjoker, der mir das Listing zukommen ließ. Das Lösen war dann rasch erledigt, und auch gefunden wurde die Dose rasch, allerdings auf der anderen Straßenseite als in der OSM angezeigt.
DFDC

Found 15 March 2015 chris2286266 found the geocache

Das Rätsel konnte - auch ohne Telefonjoker - gelöst werden. Die Dose musste warten, bis ich mit Steve in der Nähe bin ...

TFTC
Chris