Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Kirchenfelder Wald

Ein einfacher Petling oberhalb von Düssel

by mambofive     Germany > Nordrhein-Westfalen > Mettmann

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 51° 15.489' E 007° 03.615' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Archived
 Time required: 0:15 h 
 Hidden on: 20 April 2015
 Published on: 25 April 2015
 Last update: 24 May 2019
 Listing: https://opencaching.de/OC11E66

5 Found
0 Not found
3 Notes
1 Maintenance log
0 Watchers
0 Ignorers
101 Page visits
2 Log pictures
Geokrety history

Large map

   

Time
Seasonal
Listing

Description    Deutsch (German)

Hier war bis vor ein paar Monaten ein Cache einer anderen Plattform versteckt.

Da uns das Versteck immer schon gut gefallen hat, ist hier jetzt wieder ein kleiner Cache zu finden.

Parken könnt ihr am Tillmannsdorfer Sattel und dort auch gleich den Virtual loggen.

Hinweis: da wir nicht die Owner des früher hier versteckten Caches sind, ist ein "Nachloggen" nicht möglich.

Additional waypoints   Convert coordinates

Parking
N 51° 15.487'
E 007° 03.366'
Info The additional waypoints are shown on the map when the cache is selected, are included in GPX file downloads and will be sent to the GPS device.

Additional hint   Decrypt

Avpug nz Obqra.

A|B|C|D|E|F|G|H|I|J|K|L|M
N|O|P|Q|R|S|T|U|V|W|X|Y|Z

Pictures

Spoiler
Spoiler

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Kirchenfelder Wald    Found 5x Not found 0x Note 3x Maintenance 1x

Archived 24 May 2019 mambofive has archived the cache

Found 22 April 2018 weltengreif found the geocache

This was a quick take for Fl0ydt and myself during a lovely multi cache around Wülfrath.

TFTC & greets from Erkrath!

Cache #7700 (approx.)

+++++++++++++++++++++++

Liebe/r Owner/in,
dieser Log wurde auf Englisch verfasst, weil mir das Spaß macht und weil Geocaching ein internationales Hobby ist, dem auch Leute frönen, die des Deutschen nicht mächtig sind und die sich - ebenso wie ich, wenn ich ins Ausland fahre - freuen, wenn ihnen ein englischsprachiger Log hilft zu entscheiden, ob sie einen Cache angehen sollen oder nicht.
Wenn du Fragen zu diesem Log hast, kannst du mich gerne auf Deutsch kontaktieren.
Findige Grüße, w.

Note The geocache is in good or acceptable condition. The geocache description is ok. 15 May 2016 mambofive wrote a note

Kontrollbesuch.

Found 01 March 2016, 12:30 leviseur found the geocache

Nach dem Besuch  des Cache "Naturdenkmal Tillmannsdorfer Sattel" ging es auf dem Eulenkopfwanderweg 3 gleich weiter.

Nach einigem HIN und HER mit der Navigation war es endlich soweit. Gefunden.

Logeintrag und Foto, das war es dann.

 

Vielen Dank für diesen Cache Lachend, der übrigens mein erster mit "Döschen" war.

Beste Grüße!

Pictures for this log entry:
Kahlschlag auf dem WegKahlschlag auf dem Weg

Found 06 February 2016, 17:09 Ben Guun found the geocache

Ganz gut gefunden.
Vielen Dank.Ben Guun