Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Qued

door TausRbeiD     Duitsland > Sachsen-Anhalt > Quedlinburg

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 47.118' E 011° 08.385' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 31. december 2015
 Published on: 11. januari 2016
 Laatste verandering: 26. maart 2016
 Listing: https://opencaching.de/OC12940

0 Gevonden
1 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Maintenance log
1 Watcher
0 Negeerders
23 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden

Large map

   

Infrastructuur
Time
Seasonal
Listing

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Anlässlich meines Quedlinburg-Besuches spendiere ich hier eine OC-Only-Dose.

Es befindet sich in der Filmdose ein laminiertes Kärtchen mit dem Paßwort, welches ihr zum Loggen benötigt!!

Für alle Logbuch-Fetischisten liegt auch ein kleines Logbuch bei, wenn das aber voll ist, gibts kein neues!

Achtet auf Muggels, die gibts hier wirklich zur Genüge!

Nehmt evtl. jemanden mit, der um die 1,90m groß ist!

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Harz Teil ST (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Qued    Gevonden 0x Niet gevonden 1x Opmerking 0x Maintenance 1x

Gearchiveerd 26. maart 2016 TausRbeiD has archived the cache

Verdammt, der Baum ist weg!!! Und mit ihm der Cache...

Hier ist leider Schluß! 

Niet gevonden 20. maart 2016 _MarSte heeft de cache niet gevonden

Heute auch hier mal mit vorbeigeschaut, aber überhaupt nicht fündig geworden... Muss aufgrund der aktuellen Situation vor Ort aber auch vermuten, dass wohl hier einfach nichts mehr sein wird... (Siehe Bild). Schade drum. 

Afbeeldingen voor deze log:
BaustelleBaustelle