Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Puzzel cache

Solo für Sokolow - Safe House

door Technologist3     Duitsland > Niedersachsen > Stade

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 53° 33.948' E 009° 29.785' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 21. april 2015
 Published on: 06. januari 2016
 Laatste verandering: 13. december 2021
 Listing: https://opencaching.de/OC1297B

17 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
3 Maintenance logs
0 Volgers
0 Negeerders
60 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden
1 Aanbevelingen

Large map

   

Gevaren
Route
Time
Seasonal

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Major,
die Akten unterliegen der Geheimhaltung. Nur für internen Gebrauch.
 
174924b7-7aa2-4657-ae74-ad84b2cecbdf.jpg

geocheck_small.php?gid=6206461839c8396-8270-41a3-bd28-fc60039c4291

Gecodeerde hint   Decoderen

Vaqbbe:
- Nxgr össara
- Fgerrg Ivrj
- rvasnpu zny rva ovffpura hzfpunhra, jnf rvarz orxnaag ibexbzzg

Bhgqbbe:
Nz TM jveq xrvareyrv Jrexmrht oraögvtg, rf vfg nyyrf qn.

A|B|C|D|E|F|G|H|I|J|K|L|M
N|O|P|Q|R|S|T|U|V|W|X|Y|Z

Hulpmiddelen

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Solo für Sokolow - Safe House    Gevonden 17x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Maintenance 3x

Gearchiveerd 13. december 2021 Technologist3 has archived the cache

Ende

Gevonden 02. januari 2021, 16:36 PetPan665 heeft de cache gevonden

Tolle Caches, Dank an technologist3

Gevonden 04. oktober 2020 7MiD2 heeft de cache gevonden

Moin und Hallo aus dem Landkreis Rotenburg! Ganz spontan habe ich mich heute mit MiK73 getroffen, um hier im Landkreis Stade einige neue gelbe Kleckse auf die Karte zu malen.
Wir hatten einen tollen Nachmittag mit vielen tollen Caches und das Wetter hat auch mitgespielt. Vielen lieben Dank für die vielen Eindrücke und die teilweise echt super gestalteten Dosen!
Sorry für den Einheitslog, ich denke ich werde diese Zeilen bei dem einen oder anderen noch um ein paar spezielle Worte ergänzen. Hier und dort bleibt bestimmt auch ein Favoritenpunkt zurück.

Schöne Idee, auch hier bleibt ein FP zurück!

DfdC, es grüßt 7MiD2
4. Oktober 2020 13:57

>Remind to bring your own flashlight, because due to recent budget cuts,
>THE LIGHT AT THE END OF THE TUNNEL
> has been turned off!

Gevonden 02. augustus 2020, 16:03 Grönis8 heeft de cache gevonden

Diesen am 26.08 letzten Jahres gemacht. Vielen Dank noch mal. Gruß Grönis

Gevonden 22. april 2020 D-Buddi heeft de cache gevonden

Und auch diser wieder eine coole Idee. Da habe ich erstmal ganz schön die Backen aufgeblasen, aber dann ging die Tür auch für mich auf. Vielen Dank für den Cache.

No Trade

MfG Jörg