Waypoint-zoeken: 
 
Traditionele cache

Geben und Nehmen

Am Fuße der schwarzen Pilze

door freymartin     Duitsland > Bayern > Amberg, Kreisfreie Stadt

N 49° 27.113' E 011° 52.389' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Beschikbaar
 Verborgen op: 13. maart 2016
 Published on: 13. maart 2016
 Laatste verandering: 13. maart 2016
 Listing: https://opencaching.de/OC12C14

10 Gevonden
0 Niet gevonden
2 Opmerkingen
3 Volgers
0 Negeerders
172 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden

Large map

   

Cache lists

Dornröschencaches 2024 door Slini11

Route

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Am Mariahilfberg (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Geben und Nehmen    Gevonden 10x Niet gevonden 0x Opmerking 2x

Opmerking 08. december 2021 freymartin heeft een notitie geschreven

Opmerking The geocache is in good or acceptable condition. The geocache description is ok. 01. december 2021 freymartin heeft een notitie geschreven

Cache wurde durch neuen/frischen ersetzt. Danke für den Hinweis.

Gevonden The geocache needs maintenance. 14. november 2021, 16:00 Bierfilz heeft de cache gevonden

Die durch viel Laub bedeckte (Glas-) Dose konnte ich finden. Doch, ein Eintrag im Logbuch war leider nicht möglich, da es nur noch aus einer Papierpampe besteht. Siehe Logfoto!

Hier ist eine Wartung durch den Owner dringendst notwendig!!!
Danke fürs Auslegen. Und, danke im Voraus für die hoffentlich baldige Plege!!!

Bierfilz aus Nürnbergt

Afbeeldingen voor deze log:
Die "Dose" mit dem nassen und vergammelten Logbuch:Die ´´Dose´´ mit dem nassen und vergammelten Logbuch:

Gevonden 27. maart 2021, 12:34 Rico0109 heeft de cache gevonden

Gesucht und gefunden auf einer schönen Runde mit Familie, aber nicht schön verpackt!!!

Gevonden 30. september 2020, 19:20 HaMa2014 heeft de cache gevonden

Nach Versuch Nr. 3 endlich gefunden! 😄 sehr gutes Versteck. VG 🐇🐁