Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Die Anderen (the others)

Die Freunde der "Großen Männer"

by kollnauer     Germany > Baden-Württemberg > Emmendingen

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 48° 06.344' E 007° 57.875' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Archived
 Hidden on: 02 November 2005
 Listed since: 03 January 2006
 Last update: 16 August 2006
 Listing: https://opencaching.de/OC142D
Also listed at: geocaching.com 

6 Found
0 Not found
0 Notes
0 Watchers
0 Ignorers
7 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Der Cache "Die Anderen" ist wie sein ?großer Bruder? ein schneller "Drive by". Die o.g. Koordinaten sind nicht die Cachekoordinaten

Parke bei N 48° 06.165 E 007° 58.289 Suche dort die nicht größten Männer in der Umgebung. Einer dieser Männer nimmt eine andere Körperhaltung als die anderen ein. Im Verlauf der Körperachse dieses Mannes wirst Du den Cache finden.

 

Startinhalt: Logzettel,

Supermagnet ACHTUNG: Kein Stift

 

*******************************************************

English:

The cache "the others" is a fast Drive by. Park at N 48° 06.165 E007° 58.289 Search here for the not biggest men in the neighbourhood . In the mans body axis you will find the cache!

The starting contents: log-paper, super magnet

Attention: No pen inside!

The coordinates in the top are not cache-coordinates

Additional hint   Decrypt

Qvr Zrvfgra fvaq rvatrznhreg!

A|B|C|D|E|F|G|H|I|J|K|L|M
N|O|P|Q|R|S|T|U|V|W|X|Y|Z

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Südschwarzwald (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Die Anderen (the others)    Found 6x Not found 0x Note 0x

Found 15 July 2006 FriCa found the geocache

Vor einiger Zeit haben wir schon mal "die Einen" besucht, jetzt haben wir auch noch "die Anderen" recht flott gefunden.

Gruß

FriCa + Happy

Found 01 January 2006 schmid-on-tour found the geocache

Der Platz war zwar von Silvester noch ziemlich mit Scherben und anderem Müll belagert, aber der Cache ist sauber und trocken. Danke fürs Legen

Schmid-on-Tour

Found 05 December 2005 sinn42 found the geocache

Auch ich hatte mich damals bei der Suche nach den großen Männern zuerst hier umgesehen und kannte daher bereits alle sich anbietenden Versteckmöglichkeiten, so dass der Cache blitzschnell gefunden war.

Vielen Dank & Grüße,
sinn42

Found 13 November 2005 Gonzoarts found the geocache

Da wir heute eh in der Gegend unterwegs waren musste dieser Cache natürlich auch mit auf dem Programm stehen. Nach kurzem Umschauen war dann auch alles klar! Grüsse und Danke - Gonzoarts

Found 04 November 2005 dh1vwr found the geocache

Hai!

Marys Fund is ned ungültig! Immerhin hat sie uns auf die richtige Idee gebracht.
Wir schauten ihr vor Wochen beim Suchen nach den großen Männern zu... sie durchsuchte damals als erstes den seit neuestem Bestückten...

no trade

Grüßle!

Sunny *DH1VWR* :o)