Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

oelFiete

große Kiste

door LFTulpe     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Warendorf

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 44.710' E 007° 47.250' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: groot
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 24. februari 2019
 Published on: 24. februari 2019
 Laatste verandering: 15. april 2020
 Listing: https://opencaching.de/OC150AE

2 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
1 Maintenance log
0 Volgers
0 Negeerders
50 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden
1 Aanbevelingen

Large map

   

Route
Time
Personen

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Hulpmiddelen

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van oelFiete    Gevonden 2x Niet gevonden 0x Opmerking 1x Maintenance 1x

Locked 15. april 2020 LFTulpe has locked the cache

Opmerking 15. april 2020 LFTulpe heeft een notitie geschreven

Gevonden 14. april 2020, 16:10 Jannis & Niklas heeft de cache gevonden

Vielen Dank für diese nette Begrüßung und den tollen Cache 👍unsere Kids fühlten sich direkt wohl und würden gerne mal zum spielen vorbei kommen. 😉

Gevonden The geocache is in good or acceptable condition. The geocache description is ok. Aanbevolen 14. september 2019, 22:54 petersons477 heeft de cache gevonden

101 km mit'm fahrrad um einen ftf einzusammeln, kann man ja mal machen :)

als ich mir diesen cache vor ein paar tagen raussuchte und die umgebung bei googleearth ansah, hatte ich mir schon gedacht, was ich da heute vorfinde.

als ich zum ende des weges fuhr, liefen mir auch gleich schon rein zufällig die beiden noch recht jungen owner übern weg. und bevor ich da in ein fettnäpfchen (privatgrundstück) trete, erkundigte ich mich, ob ich tatsächlich richtig bin. und das war ich. zuhause konnte ich mir nicht vorstellen, dass so lange nach dem publish noch niemand dort war um den ftf zu machen^^

die beiden haben sich total gefreut, dass endlich mal jemand da war :)

mit etwas unterstützung konnte ich den cache etwas schneller finden und mich im logbuch eintragen.

am besten fand ich die ganzen knochen und schädel die ihr da im angrenzenden wald gefunden und am cache positioniert habt. sehr kool.

jungs, danke fürs herlocken und lasst euch die pizza schmecken, die ihr gewonnen habt ;)

viele grüsse aus soest

Afbeeldingen voor deze log:
oelfiete petersons477oelfiete petersons477