Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Virtuele cache

Reimlingen - Rätsel 9

Schloss

door apollo25466     Duitsland > Bayern > Donau-Ries

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 49.007' E 010° 30.859' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: geen behuizing
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 01. maart 2019
 Published on: 01. maart 2019
 Laatste verandering: 17. maart 2021
 Listing: https://opencaching.de/OC150C8

0 Gevonden
1 Niet gevonden
1 Opmerking
2 Maintenance logs
1 Watcher
0 Negeerders
17 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Preparation needed

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Wer hat das Schloss gebaut? Mach ein Foto vom Haupteingamg, über dem sich neben der Flagge auch Trauben befinden.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Reimlingen - Rätsel 9    Gevonden 0x Niet gevonden 1x Opmerking 1x Maintenance 2x

OC-Team Gearchiveerd 17. maart 2021 Opencaching.de has archived the cache

Dieser Cache ist seit mehr als 6 Monaten „momentan nicht verfügbar“; daher wird er automatisch archiviert. Er kann vom Besitzer jederzeit instand gesetzt und reaktiviert werden.

Tijdelijk niet beschikbaar The geocache needs maintenance. 13. september 2020 apollo25466 has disabled the cache

Niet gevonden 12. september 2020 Rex68 heeft de cache niet gevonden

Zusammen mit m_seni hier vorbei gekommen, das Schloß bestaunt, uns gewundert warum noch niemand einen Fund loggte und dann gewusst warum.

Die Antwort hier sollte eigentlich eindeutig sein, aber das loggen klappt nicht. Das wars jetzt, das war 3. und der letzte Versuch der vielen Virtuellen hier in Reimlingen. Schade.

Opmerking 12. september 2020, 17:15 m_seni heeft een notitie geschreven

Diese Caches von apollo25466 sind scheinbar alle fehlerhaft. Diverse Antworten eingegeben, doch leider keine Logfreigabe! Das ist wohl nicht der Sinn der Sache, sondern ärgerlich, wenn man extra wegen diesen OC in den Ort fährt!! 😬