Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Obstcache bei Diesdorf

door Emil Winter     Duitsland > Sachsen-Anhalt > Altmarkkreis Salzwedel

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 52° 45.593' E 010° 51.035' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 13. april 2020
 Published on: 19. mei 2020
 Laatste verandering: 26. november 2021
 Listing: https://opencaching.de/OC15F7A

1 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Maintenance log
0 Volgers
0 Negeerders
22 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Time

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Obstcache

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Obstcache bei Diesdorf    Gevonden 1x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Maintenance 1x

Gearchiveerd 26. juli 2021 Emil Winter has archived the cache

Da ich nicht mehr der Owner dieses Caches bin, archiviere ich den Cache nun auf OC!

Gevonden The geocache is in good or acceptable condition. 06. juni 2021 verirrt heeft de cache gevonden

Nach dem Fund des "Unser treudoofer WAU-WI (Höddelsen-Edition)"-Caches (ein ONLY-GC.com) und dem Treffen mit Satja-Pepe dort, ging es zu diesem Cache. Hier trafen wir auf keine Menschenseele und auch kein größeres Getier zeigte sich. Zum Glück auch keine Mücken, Bremsen oder Wespen . Nach einem kleinen Fußmarsch konnte der Cache rasch gefunden und mit unseren Namen geloggt werden.

Danke für den Cache und es grüßt verirrt aus dem Wendland.