Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Obstcache bei Diesdorf

by Emil Winter     Germany > Sachsen-Anhalt > Altmarkkreis Salzwedel

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 52° 45.593' E 010° 51.035' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Archived
 Hidden on: 13 April 2020
 Published on: 19 May 2020
 Last update: 26 November 2021
 Listing: https://opencaching.de/OC15F7A

1 Found
0 Not found
0 Notes
1 Maintenance log
0 Watchers
0 Ignorers
22 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   

Time

Description    Deutsch (German)

Obstcache

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Obstcache bei Diesdorf    Found 1x Not found 0x Note 0x Maintenance 1x

Archived 26 July 2021 Emil Winter has archived the cache

Da ich nicht mehr der Owner dieses Caches bin, archiviere ich den Cache nun auf OC!

Found The geocache is in good or acceptable condition. 06 June 2021 verirrt found the geocache

Nach dem Fund des "Unser treudoofer WAU-WI (Höddelsen-Edition)"-Caches (ein ONLY-GC.com) und dem Treffen mit Satja-Pepe dort, ging es zu diesem Cache. Hier trafen wir auf keine Menschenseele und auch kein größeres Getier zeigte sich. Zum Glück auch keine Mücken, Bremsen oder Wespen . Nach einem kleinen Fußmarsch konnte der Cache rasch gefunden und mit unseren Namen geloggt werden.

Danke für den Cache und es grüßt verirrt aus dem Wendland.