Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

Busse aus Stahl

door BASSTHERAPEUT     Duitsland > Sachsen > Niederschlesischer Oberlausitzkreis

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 08.917' E 014° 54.702' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 24. mei 2020
 Published on: 30. mei 2020
 Laatste verandering: 10. augustus 2022
 Listing: https://opencaching.de/OC161EC
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

7 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
2 Maintenance logs
0 Volgers
0 Negeerders
15 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Gevaren
Infrastructuur
Waypoints
Time
Seasonal

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Um den Behälter ohne Probleme bergen und das Logbuch signieren zu können gibt's folgende Infos:

Benötigte Ausrüstung:
funktionierender Kugelschreiber

Erforderliche ECA:
-
Empfohlene ECA:
-

Für alle Pragmatiker: Dieser Tradi ist für Eure Statistik und dient als Tagescache.

Afbeeldingen

QR
QR
Spoiler 1
Spoiler 1
Spoiler 2
Spoiler 2

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Busse aus Stahl    Gevonden 7x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Maintenance 2x

Locked 10. augustus 2022 BASSTHERAPEUT has locked the cache

Gearchiveerd 23. september 2020 BASSTHERAPEUT has archived the cache

Gevonden 29. augustus 2020, 00:30 Peschi123 heeft de cache gevonden

Schneller stop.... Tftf

Gevonden 01. augustus 2020 Wallace & Gromit heeft de cache gevonden

Die Reise hatte ich mit ökologischen Hilfsmitteln absolviert und stand hier am Abend in der großen Verwirrung, was denn die Besonderheit der stählernen Busse wohl sein möge. Das verwunschene Schloss nebenan? Die seltsame 50er Zone oder der eigentümliche Abzweig ins Tal des tiefen Schöps? Was bedeuten die raren Attribute? Was will der Künstler uns sagen? Was ist's mit diesem Kranichzug? Ignorabimus, ich fischte die Dose, tunlichst ohne mir den ... abfahren zu lassen, und ging meiner Wege und dachte an vieles. Dank dem bt fürs Legen.

Gevonden 01. juli 2020, 09:09 BluPri heeft de cache gevonden

TftC an BASSTHERAPEUT für das Legen und Pflegen von Busse aus Stahl.