Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Y 5 da guggst du: Wo bleibt der Bus ?

door R2D2     Duitsland > Niedersachsen > Soltau-Fallingbostel

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 53° 05.962' E 009° 58.736' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 04. februari 2006
 Listed since: 04. februari 2006
 Laatste verandering: 21. mei 2007
 Listing: https://opencaching.de/OC16F5
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

9 Gevonden
1 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
26 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)


Ein kleiner Spontancache. Der Cache befindet sich direkt an der BAB Abfahrt ‚Bispingen’ – es handelt sich nicht um eine Filmdose.

viel Spaß / Team R2D2

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Naturpark Lüneburger Heide (Info)

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Y 5 da guggst du: Wo bleibt der Bus ?    Gevonden 9x Niet gevonden 1x Opmerking 0x

Niet gevonden 09. mei 2006 jennergruhle heeft de cache niet gevonden

Da hab ich wohl nicht genug Möglichkeiten durchdacht - Spinnweben gibts da jetzt keine mehr, aber der Cache ist mir verborgen geblieben. War leider auch schon etwas dunkel.

Gevonden 15. april 2006 my_ heeft de cache gevonden

Fast hätten wir schon aufgegeben. Doch dann kam plötzlich die Überraschung - da ist er! Eigentlich ganz einfach... Danke für den originellen Cache! Peter & Sabine

Gevonden 09. april 2006 Rosenquartett heeft de cache gevonden

Heute, bei angenehmen Wetter, diesen Cache gehoben.
in/out: nichts
Danke und Grüße
2 vom Rosenquartett

Gevonden 24. maart 2006 Lulu-Ann heeft de cache gevonden

Hallo,

nettes Versteck, aber die Spinnweben sind schon alle erneuert seit der genannten Reinigung...!

TFTC
Annette

Gevonden 18. maart 2006 Sobo heeft de cache gevonden

Von wegen - es passt kein TB in den Cache. Ich habe TB Impressions from Africa vor Ort gefunden, der sich zur Zeit angeblich in den Haenden von Meikel befindet. Hab den momentanen Besitzer des TB um Info gebeten. Ach - den interessanten Cache habe ich auch gefunden.
Cachedank und viele Gruesse
Sobo