Waypoint search: 
 
Traditional Geocache

BFC Labor

BFC Labor

by black forest cacher     Germany > Baden-Württemberg > Freiburg im Breisgau, Stadtkreis

N 48° 00.045' E 007° 54.974' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: large
Status: Available
 Route: 0.5 km
 Hidden on: 07 December 2021
 Published on: 07 December 2021
 Last update: 07 December 2021
 Listing: https://opencaching.de/OC16FDA
Also listed at: geocaching.com 

1 Found
0 Not found
0 Notes
0 Watchers
0 Ignorers
45 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   

Dangers
Seasonal
Persons

Description    Deutsch (German)

Willkommen im BFC Labor

 

Kleine Spielerei im Wald

 

Viel Spaß wünschen

 


Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for BFC Labor    Found 1x Not found 0x Note 0x

Found 31 December 2021, 16:04 Löwenmäulchen found the geocache

Beim Silvester-Spaziergang hat eine Abordnung der Löwenmäulchen noch diesen tollen Cache gefunden. Vielen Dank, das war wirklich ein gelungener Jahresabschluss-Cache, da lassen wir gerne ein Schleifchen da. Wir haben viel experimentiert und konnten uns dann im Logbuch eintragen. Vielen Dank an die BFC für die wieder sehr liebevoll gemachte "Dose"!