Waypoint-zoeken: 
 
Traditionele cache

BFC Labor

BFC Labor

door black forest cacher     Duitsland > Baden-Württemberg > Freiburg im Breisgau, Stadtkreis

N 48° 00.045' E 007° 54.974' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: groot
Status: Beschikbaar
 Lengte: 0.5 km
 Verborgen op: 07. december 2021
 Published on: 07. december 2021
 Laatste verandering: 07. december 2021
 Listing: https://opencaching.de/OC16FDA
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

1 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
45 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   

Gevaren
Seasonal
Personen

Beschrijving    Deutsch (Duits)

Willkommen im BFC Labor

 

Kleine Spielerei im Wald

 

Viel Spaß wünschen

 


Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van BFC Labor    Gevonden 1x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 31. december 2021, 16:04 Löwenmäulchen heeft de cache gevonden

Beim Silvester-Spaziergang hat eine Abordnung der Löwenmäulchen noch diesen tollen Cache gefunden. Vielen Dank, das war wirklich ein gelungener Jahresabschluss-Cache, da lassen wir gerne ein Schleifchen da. Wir haben viel experimentiert und konnten uns dann im Logbuch eintragen. Vielen Dank an die BFC für die wieder sehr liebevoll gemachte "Dose"!