Waypoint search: 

Locked

 
Traditional Geocache

bye bye oc

by greiol     Germany

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 00° 00.000' E 000° 00.000' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: small
Status: Locked, visible
 Time required: 0:45 h 
 Hidden on: 01 January 2000
 Listed since: 12 February 2006
 Last update: 18 March 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC179C

43 Found
0 Not found
0 Notes
0 Watchers
0 Ignorers
17 Page visits
2 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description   

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for bye bye oc    Found 43x Not found 0x Note 0x

  New coordinates:  N 00° 00.***' E 000° 00.***'

Found 25 November 2007 stingray found the geocache

Nach dem wir eh in der gegend waren und das Wetter uns so schön mit Sonne lockte, haben wir gleich den Mörderbrunnen mitgenommen. 

 

Found 03 November 2007 Bio-Miss-Marple found the geocache

290.; 13 Uhr: Flott gefunden. Mensch, ist das ein TIERISCHER Fluglärm hier im Wald. Jetzt ist uns klar, warum das viele Wild eingezäunt werden musste...
No trade. TFTC sagen doctress (die Bio-Miss-Marple) und Lone P.S.: Ein Diabetes TB war leider nicht mehr im Cache!

Found 29 September 2007 Fam.Marsch found the geocache

Schnell gefunden, Brunnen auch.

Out: Bügelbild

In: Dino

TFTC

 

ps: Habe mir erlaubt den nicht in die Box passenden Kuli ( Der einfach so im Laub lag und nachdem ich ihn wieder mühevoll zum "Leben" erweckt habe ) ein verschließbares tütchen zu spendieren.

Found 28 September 2007 Schlauwiner found the geocache

Zusammen mit Kadett11 fix gefunden

TFTC
Schlauwiner
#478

PS: Den TB hab ich nicht gesehen

Found 28 August 2007 Martin81 found the geocache

Schönes Versteck.

Vielen dank!