Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Drive-In cache

bei den Schafen

Alter Schafstall

door der_obelix     Duitsland > Niedersachsen > Region Hannover

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 52° 37.979' E 009° 36.730' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:03 h 
 Verborgen op: 05. maart 2006
 Listed since: 05. maart 2006
 Laatste verandering: 07. april 2007
 Listing: https://opencaching.de/OC18E2
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

5 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
15 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Dieser alte Schafstall ist hier als Gemeischaftshaus dem ansässigen Schützenverein aufgebaut worden. Als eine der Sehenswürdigkeiten von Esperke gilt neben dem "Blaken Flat" dieses alte Haus.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van bei den Schafen    Gevonden 5x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 10. december 2006 IAKA heeft de cache gevonden

13:40 - Erster im neuen Log :-) YEEEEEAHAA
Genau DA hatte ich auch letztes Mal schon gesucht
DFDC
IAKA

Gevonden 18. november 2006 FloB10 heeft de cache gevonden

Mit HAKA, JPAKA und MAKERN schnell gefunden, kurz bevor es dunkel wurde.

Schöner Cache in netter Gegend

Gevonden 18. november 2006 H-AKA heeft de cache gevonden

Der kürzeste Weg zum Laptop ist nicht immer der schnellste Log.

TFTC

Gevonden 20. oktober 2006 safri heeft de cache gevonden

Letzter Eintrag auf dem alten Logzettel!
Irgendein Spaßvogel hat den Cache so tief verbuddelt, dass ich ganz schön lange suchen musste.
Keine Angst: jetzt liegt er wieder wie geplant.
Interessante Örtlichkeit in einem schönen kleinen Dörfchen, vielen Dank fürs Verstecken!

Gevonden 19. april 2006 und wech heeft de cache gevonden

KO's passten auf den Meter. War, so weit ich mich erinnern kann, mein schnellster Zugriff bislang. Gruß an den Owner und danke für diesen.