Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 

noOC-Cache

noOC-Cache

door mtronics     Duitsland > Mecklenburg-Vorpommern > Neubrandenburg, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 53° 33.000' E 013° 16.000' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:30 h   Lengte: 1.0 km
 Verborgen op: 25. maart 2006
 Listed since: 26. maart 2006
 Laatste verandering: 04. maart 2010
 Listing: https://opencaching.de/OC1A13

16 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
0 Volgers
0 Negeerders
19 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Ist aus bestimmten Gründen auf OC nicht mehr gelistet!

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van noOC-Cache    Gevonden 16x Niet gevonden 0x Opmerking 1x

Gevonden 09. april 2010 Rosi&Stieni heeft de cache gevonden

Nun hat es endlich geklappt. Das Rätsel ist gelöst und wir konnten die Dose auch in Neubrandenburg finden. Geloggt gegen 16.25 Uhr
Nettes Rätsel mit überraschendem Ergebnis. Danke sagen Rosi&Stieni

  New coordinates:  N 53° 33.000' E 013° 16.000', moved by 388 meters

Gevonden 22. augustus 2008 Blinky Bill heeft de cache gevonden

Da wir an diesem Tag auch noch einen Multi machen wollten, haben wir uns auf dem Rückweg für diesen entschieden. Das Versteck war heute sehr lebendig :-).

TNLN

Marco & Kerstin

Gevonden 12. mei 2008 RoBi5 heeft de cache gevonden

Yo, gefunden. Ein netter "Zwischendurch-Cache"
Und das "Kamel" war auch noch da.

Gevonden 08. februari 2008 lexparka heeft de cache gevonden

Nr. 9 auf meiner zweitägigen "Rund um Neubrandenburg"-Wintertour bei frühlingshaften Temperaturen!

Der Abend mit milden 6°C war inzwischen über NB hereingebrochen, der Park schloss gerade, aber die Lösungen waren ja alle trotzdem gut zu finden. Im Schutze der Dunkelheit in Ruhe geloggt! Gruß Lex

Gevonden 16. augustus 2007 BubiLee heeft de cache gevonden

Gefunden!
Ein schönes ruhiges Plätchen. Mich stört hier in NB nur, dass man immer einmal um die Stadt fahren muss.
Danke für den Cache !