Waypoint search: 

Locked

 
Traditional Geocache

Sheepnapping

Nur der Erstfinder konnte McSheep jr.II. auslösen!

by Baked_Beans     Germany > Nordrhein-Westfalen > Lippe

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 51° 57.486' E 008° 51.571' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: normal
Status: Locked, visible
 Time required: 0:24 h   Route: 0.4 km
 Hidden on: 13 April 2006
 Listed since: 14 April 2006
 Last update: 18 March 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC1B8C
Also listed at: geocaching.com 

11 Found
0 Not found
0 Notes
0 Watchers
0 Ignorers
3 Page visits
3 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)  ·  English

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet LSG-Altkreis Lippe (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Sheepnapping    Found 11x Not found 0x Note 0x

Found 23 December 2006 SPATEN found the geocache

Found 23 December 2006 Mr Berns found the geocache

Found 15 August 2006 Cord found the geocache

als dritte Station einer kleinen Runde gehoben. Am Ort GPS-Abweichungen bis zu 50Meter aber nach mehreren Anläufen konnte der richtige Baum identifiziert werden.

Out: TB
In: elektronischer Mini-Organizer

Found 05 August 2006 smart-engine found the geocache

Nettes Plätzchen!

Achtung: An einem anderen Baumstumpf in der Nähe des Nähe des Caches befindet sich ein Bienen-/Wespennest. Auch wenn es ein paar Meter sind, so kamen doch immer ein paar Viecher herüber, um uns hartnäckig beim Suchen zu stören und letztendlich auch leider noch zu stechen.

Aber ein schöner Ort und ein feiner Cache. Vielen Dank dafür und herzliche Grüße,

Julia und Marc (Team smart-engine)

in/out: -

Found 03 August 2006 Caches_Clay found the geocache

Schöner Spaziergang im Wald mit einer netten Stelle am Bach , auch Loki hats genossen und ist eine Runde schwimmen gegangen.

In: Travelbug "Juris Watch"
Out: Nix

Es grüßen

"Die Cherusker"
KarMA
und Loki der Hund

Pictures for this log entry:
Karsten am Cache **Spoiler**Karsten am Cache  **Spoiler** (Spoiler)