Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

A3 Weiskirchen BAB Cache

Easy Motorway Cache.

door RatioF     Duitsland > Hessen > Offenbach, Landkreis

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 03.523' E 008° 54.884' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:30 h   Lengte: 1.0 km
 Verborgen op: 06. juli 2006
 Listed since: 06. juli 2006
 Laatste verandering: 13. juni 2011
 Listing: https://opencaching.de/OC2123
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

89 Gevonden
1 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
338 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden
3 Aanbevelingen

Large map

   


Beschrijving    Deutsch  ·  English (Engels)

Short break during your Motorway travel. Easy to find trad.Cache in a forest. Be prepared. You can park at both sides of the Motorway. If you are travelling south a footbridge brings you to the right side. The walk takes 1,5km (oneway). If you are travelling north only 700m. Have fun.

Gecodeerde hint   Decoderen

frr cvp

A|B|C|D|E|F|G|H|I|J|K|L|M
N|O|P|Q|R|S|T|U|V|W|X|Y|Z

Afbeeldingen

Spoiler
Spoiler

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Landkreis Offenbach (Info)

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van A3 Weiskirchen BAB Cache    Gevonden 89x Niet gevonden 1x Opmerking 0x

Gevonden 09. januari 2018 Feluko heeft de cache gevonden

Bisher nur auf GC.com geloggt, jetzt auch auf OC. Log aus GC:

Heute ging es nochmal in den Wald zwischen Rodgau und Hainburg. Heraus kamen am Ende 30 Funde und 1 DNF. Eigentlich wollte ich noch ein paar mehr machen, aber da ich um 14:35 Uhr schon so gut wie fertig war und kurz darauf der Zug nach Frankfurt ging, der hier nur alle 2 Stunden kommt und ich außerdem noch vorhatte, in Langen auf ein Event zu gehen. Sehr viele der Caches haben mir gut gefallen, hier hätte ich gerne mehr FPs verteilt aber ich habe leider nie welche, weil ich sie immer sofort vergebe ^^. Nach dieser Runde hatte ich tatsächlich einen 12.67er Schnitt für 2018. :)

Vielen Dank an alle Owner fürs Auslegen,
Feluko
#2056

Gevonden 13. november 2016, 21:00 60316 heeft de cache gevonden

Auf unserem heutigen Spaziergang im östlichen Kreis Offenbach konnten wir erfreulicherweise ausschließlich einfallsreich gestaltete und in ordentlichem Zustand befindliche Dosen finden, so auch diese Dose, die sich erfreulicherweise doch nicht so nah an der Autobahn befand, wie der Name vermuten lässt [;)].
T4TC - 60316 - HJ+J
5261 - 13:20

Gevonden 24. september 2016 Odiss heeft de cache gevonden

Der erste für heute war ein schneller Fund an einem sonnigen und angenehm kühlen Morgen.

Odiss sagt Danke.
2017

Gevonden 24. september 2016 supersaiya heeft de cache gevonden

Der erste schnelle Fund am heutigen Tag.

Gevonden 18. juli 2014 GEOrgCACHING heeft de cache gevonden

Auf dem Weg westwärts hier gehalten und geloggt.
Danke für's legen und pflegen liebe(r) RatioF und happy hunting,
Team GEOrgCACHING (T. GrgC)
Founds: 5453