Waypoint search: 

Archived

 
Math/Physics Geocache

Kleine Nachtwanderung - Bonus

by nightjar     Germany > Bayern > Fürth, Kreisfreie Stadt

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 49° 28.472' E 010° 55.755' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: small
Status: Archived
 Time required: 1:00 h   Route: 1.0 km
 Hidden on: 09 June 2006
 Listed since: 10 July 2006
 Last update: 08 July 2007
 Listing: https://opencaching.de/OC215D
Also listed at: geocaching.com 

4 Found
1 Not found
1 Note
1 Watcher
0 Ignorers
18 Page visits
0 Log pictures
Geokrety history

Large map

   

Time

Description    Deutsch (German)

Utilities

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Stadtwald (Info)

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Kleine Nachtwanderung - Bonus    Found 4x Not found 1x Note 1x

Not found 10 February 2008 tesca did not find the geoacache

Tja da kann ich mich wohl meinen Vorrednern nur anschließen. Ein tolles Versteck ohne Cache gefunden! Aber da er wohl noch da ist, müssen wir noch mal vorbei!

Found 03 January 2007 Woodcrawlers found the geocache

Logtime: 1:50 Uhr
Nachdem wir die Nachtwanderung schon vor ein paar Wochen mit den Norishuntern hinter uns gebracht haben, wollten wir heute Nacht endlich den Bonus heben. Dies glückte uns auch relativ schnell.

in: Team Balibeg´s USA Geocoin
out: nix

Viele Grüße von den Woodcrawlers Angie & Björn + Gast Daggi

Found 06 July 2006 Farodin found the geocache

Nach anfänglichen Schwierigkeiten heute doch noch gefunden. Vielen Dank auch hierfür. Grüße Farodin

no trade

Found 25 June 2006 buddler found the geocache

Hatte mit meinem Geko keinen Empfang, also bin ich einfach der Gruppe hinterhergedackelt. Tine/Cpt. Butch haben dann den Bonus sehr schnell gefunden.
Auch hier vielen Dank an nightjar und das Team. Die Tour hat sehr viel Spass gemacht.
no trade
Ciao

Note 22 June 2006 nightjar wrote a note

Bitte wundert Euch nicht über die Zeitdifferenz zwischen dem Auslegen und der Aktivierung. Leider musste ich auf ein Ausrüstungsteil (für die „Kleine Nachtwanderung”) länger warten bis es geliefert wurde.
Erstinhalt: Logbuch mit Schreibutensilien bitte in der Dose lassen. Für die Freunde des Tauschens diverse Kleinigkeiten.