Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Alte Pfälzer Gemäuer - Ruine Sprengelburg

Alte Ruine im nirgednwo

door L+L     Duitsland > Rheinland-Pfalz > Kusel

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 49° 33.974' E 007° 33.450' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 18. juli 2006
 Listed since: 18. juli 2006
 Laatste verandering: 13. juni 2011
 Listing: https://opencaching.de/OC21B6
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

6 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
2 Volgers
0 Negeerders
134 Bekeken
1 Log picture
Geokrety verleden
1 Aanbevelingen

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

 

Diese kleine Cacheserie führt euch zu alten Bauwerken in der Pfalz die nicht sehr bekannt sind oder nicht mehr gut erhalten sind.

 

Die Sprengelburg wurde vermutlich im 13. Jahrhundert erbaut. In den 70er Jahren wurden die Burgreste freigelegt und restauriert. Mehr Infos zur Burg gibt es hier: Burginfo
 

Viel Spaß und Erfolg bei der Suche!

L+L
 

Afbeeldingen

!! spoiler !!
!! spoiler !!

Hulpmiddelen

This geocache is probably placed within the following protected areas (Info): Landschaftsschutzgebiet Koenigsland (Info)

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Gevonden 03. oktober 2007 MiBo heeft de cache gevonden

Schnell und einfach gefunden, danke für den Cache!

NoTrade

MiBo

Gevonden 24. september 2007 slarti_bartfass heeft de cache gevonden

Wollte das schöne Wetter heute morgen noch nutzen und bin mit dem Motorrad gerade mal vorbeigefahren.

Habe  den Cache mit Hilfe des Spoilerfotos und gutem GPS Empfang innerhalb 2 Minuten gefunden.

NT.

Gevonden 27. augustus 2007 freilandrose heeft de cache gevonden

Gut gefunden. IN/OUT: GeoCoin. Danke für den Cache. Klemens

Gevonden 13. juli 2007 Triquetta heeft de cache gevonden

Jippi!

Wir haben heute unseren ersten Cash gefunden. Der Cash ist im guten zustand. War eine sehr schöne Tour. Bringt euch Zeit mit die Gegend ist herrlich!

 

Super schön!

DANKE

Triquetta 

Gevonden Aanbevolen 06. oktober 2006 eifelwanderung heeft de cache gevonden

Gefunden um 14:38. Sauber restauriert, hat uns gefallen. Cache gut gefunden.
nichts getauscht
--
www.eifelwanderung.info

Afbeeldingen voor deze log:
Ruine im WaldRuine im Wald