Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Puzzel cache

Another Brick In The Wall

Ein knackiger Cache, der auch am Final den ganzen Jäger fordert.

door Ar@gon     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Unna

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 30.000' E 007° 37.000' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 22. juli 2006
 Listed since: 21. juli 2006
 Laatste verandering: 21. februari 2021
 Listing: https://opencaching.de/OC21DB
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

18 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
1 Maintenance log
4 Volgers
2 Negeerders
947 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden
2 Aanbevelingen

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

The wall


Ein knackiger Cache, der auch am Final den ganzen Jäger fordert.





Diese Mauer scheidet
den
„echte Geocacher“
von bloßen „Wanderern
 mit Zielautomatik“!

!!!! Die angegebenen Koordianten sind keine grosse Hilfe !!!!

Happy Caching
ARAGON

Gecodeerde hint   Decoderen

[LETZTE CACHE-KONTROLLE: 03.JUNI.2007]

A|B|C|D|E|F|G|H|I|J|K|L|M
N|O|P|Q|R|S|T|U|V|W|X|Y|Z

Afbeeldingen

Another Brick In The Wall (SPOILER)
Another Brick In The Wall (SPOILER)

Hulpmiddelen

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Another Brick In The Wall    Gevonden 18x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Maintenance 1x

Gearchiveerd 21. februari 2021 Ar@gon has archived the cache

Gevonden 11. februari 2013 falke-zeppi heeft de cache gevonden

Hach, Skype-Brainstorming ist doch was feines, gemeinsam kamen wir so an die Koordinaten.
Zuvor hatten wir meiner Meinung nach einen anderen Lösungsweg mit beinahe plausiblen Koordinaten.

Vor Ort mussten wir erst ein wenig suchen, bildeten wir uns doch ein einen neuen Tipp gesehen zu haben, wurden aber dann doch noch mit unserer Ursprungsahnung fündig.

TFTC:
falke-zeppi

Gevonden 22. augustus 2012 steffav heeft de cache gevonden

Es ist Zeit mal die ganzen Caches nach zu loggen die ich "bei den Anderen" schon gelogged habe. Das ist hiermit geschehen.

 

TFTC

Steffav

Gevonden 06. februari 2011 Dellbouy heeft de cache gevonden

Mann oh Mann was für ein Rätsel.

Erhlich gesagt es hat Jahren gedauert, immer wier nach geschaut.

Paar Tipps geholt aber nie weiter gekommen.

Heute endlich gefunden. super Mauer! and respect to the owner!

 

DFDC

Dellbouy

Gevonden Aanbevolen 19. oktober 2009 Team Maulwurf heeft de cache gevonden

Mann oh Mann, das hat echt gedauert bis der Groschen gefallen ist, am Ende brauchte ich auch noch einen kleinen Schubser von einem lieben Mitcacher.

Hat echt Spaß gemacht obwohl ich mehr als zwei Jahre über der Lösung gebrütet habeEmbarassed

 

Vielen dank für das schöne Rätsel

 

Team Maulwurf