Waypoint-zoeken: 

Locked

 

"SCHWELENTRUPS FIRST"

door crazyo     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Lippe

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 52° 04.173' E 009° 02.020' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: normaal
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:30 h   Lengte: 1.5 km
 Verborgen op: 26. augustus 2006
 Listed since: 26. augustus 2006
 Listing: https://opencaching.de/OC23E3

27 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
2 Maintenance logs
3 Volgers
0 Negeerders
387 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden
1 Aanbevelingen

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

 Laughing gelöscht

Hulpmiddelen

Cache aanbevelingen van gebruikers die deze cache aanbevolen hebben: alle
Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van "SCHWELENTRUPS FIRST"    Gevonden 27x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Maintenance 2x

Locked 21. oktober 2016 crazyo has locked the cache

Cache aufgelöst

Beschikbaar 21. oktober 2016 crazyo has maintained the cache

Gevonden The geocache needs maintenance. 15. september 2016, 18:30 Ben2012 heeft de cache gevonden

Hi, haben uns gestern auf die Suche nach dem Cash begeben und sind auch fündig geworden. Ein schöner Ausflug mit einer tollen Aussicht. Leider ist der cash mitlerweile in äußerst schlechter Verfassung. Die Dose wies ein Loch auf, sodass neben Feuchtigkeit auch die ein oder andere Schnecke eindringen konnte. Das Lockbuch war leider so mitgenommen, dass ein Eintrag nicht möglich war. Wäre super wenn der Cash erneuert werden würde.

Vielen Dank für den schönen Ausflug.

Gevonden 29. september 2013, 14:20 matopen heeft de cache gevonden

mit 2 Gästen deren Beine 6
Dieser Cache hat uns einen schönen Ausflug in die Natur beschert! Das herrliche Wetter hat natürlich auch seinen Teil dazu beigetragen. Aber die Aussicht von da oben ist schon genial. Da haben wir gleich ein wenig in der Sonne verweilt.
Die Dose war nicht schwer zu finden, die Koordinaten waren auch ganz gut.
Danke fürs Herführen!

In: Froschflummi
Out: Geduldsspiel
#667

Gevonden 14. september 2013, 15:35 Rumskedies heeft de cache gevonden

Toller Chache mit prima Aussicht zusammen mit Bestie gefundenLächelnd