Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 

LP Altes Gelände

door Steinmann     Duitsland > Niedersachsen > Northeim

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 42.553' E 009° 59.080' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 22. oktober 2006
 Listed since: 22. oktober 2006
 Laatste verandering: 21. februari 2008
 Listing: https://opencaching.de/OC2786
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

1 Gevonden
1 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
30 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Erster Lostplace Cache in Northeim!


Begebt euch zu den obigen Koordinaten hier könnt ihr Parken.
Der Hinweis befindet sich auf dem Gelände.
Ihr sucht nach einem Behälter mit dem Zielkoordinaten,
dieser ist ein etwas größerer Nano.

Findet Max Faller, nicht weit davon werdet ihr fündig!


Das Betreten und untersuchen des Geländes ist auf
eigene Gefahr .

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van LP Altes Gelände    Gevonden 1x Niet gevonden 1x Opmerking 0x

Niet gevonden 27. juni 2008 flx37 heeft de cache niet gevonden

Das Gelände (wenn es das richtige ist) ist jetzt rundum eingezäunt und "Betreten verboten".

Gevonden 26. november 2006 barbie_bruettler heeft de cache gevonden

Tolles Gelände, hat das mal zur Zuckerfabrik gehört? Vielleicht so etwas wie eine große Rübenwaschanlage?

Max Faller war schnell gefunden, doch da ich keinen Telefonjoker riskieren konnte, wollte ich schon aufgeben, da sich der Hinweis nicht zeigen wollte.
Beim durchstöbern des Geländes dann plötzlich den Final in den Händen gehalten [^]

Vielen Dank
Barbie&Brüttler
aus Kassel