Waypoint search: 

Locked

 

Symanowskis Lodden

Etwa 2km lange Wanderung durch ein schönes Wäldchen "inmitten der Stadt".

by FamilyLFDO     Germany > Nordrhein-Westfalen > Münster, Kreisfreie Stadt

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 51° 55.138' E 007° 40.140' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: normal
Status: Locked, visible
 Time required: 1:00 h   Route: 2.0 km
 Hidden on: 11 June 2006
 Listed since: 01 November 2006
 Last update: 18 March 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC2849
Also listed at: geocaching.com 

8 Found
0 Not found
1 Note
0 Watchers
0 Ignorers
4 Page visits
1 Log picture
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Symanowskis Lodden    Found 8x Not found 0x Note 1x

Found 28 September 2007 FamilyLFDO found the geocache

Note 28 September 2007 digistephan wrote a note

Dieser Cache ist laut geocaching.com archiviert worden!

Macht Euch schlau, bevor ihr umsonst die Pferde sattelt ....

digistephan 

Found 19 February 2007 vonRichthofen found the geocache

Das Wetter war bestens, Karneval mag ich nicht - was liegt da näher als einen netten kleinen Cache zu machen?
Die Runde durch den arg ramponierten Wald war schön, die Verstecke konnte ich trotz durchgängigen ~15 Meter Abweichung gut finden.

Vielen Dank und schöne Grüße
vonRichthofen

Out: Geocoin

Found 01 November 2006 Paleoshark found the geocache

Found 20 August 2006 discworld found the geocache

Dank Regen und der vielen Bäume war uns das GPS nicht gerade sehr behilflich [;)] Aber durch die Hints gut gefunden. Schöne Runde durch den Wald.

In: FAZ-Gutschein, Floyd-BonusCard (6 von 7 gestempelt), Fussball-Kerze

Out: Karabiner-Haken, TB Take your Pick

Wir haben auch mal noch n Kulli reingetan, war nämlich gar kein Stift drin.

Caro & Dennis