Waypoint search: 

Locked

 

Bockholter Berge

Short walk by the protected area "Bockholter Berge".

by FamilyLFDO     Germany > Nordrhein-Westfalen > Steinfurt

Attention! This Geocache is "Locked, visible"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 52° 03.502' E 007° 40.476' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: normal
Status: Locked, visible
 Time required: 1:30 h   Route: 3.0 km
 Hidden on: 29 December 2004
 Listed since: 01 November 2006
 Last update: 18 March 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC2855
Also listed at: geocaching.com 

13 Found
0 Not found
2 Notes
0 Watchers
1 Ignorers
311 Page visits
2 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch  ·  English

cache description was removed because the owner's account was inactive when the new content license was launched

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Bockholter Berge    Found 13x Not found 0x Note 2x

Found 03 June 2007 holgh found the geocache

Ein prima Cache für die ganze Familie - genau die richtige Länge für einen Sonntagnachmittagsausflug! Alle Stationen waren prima beschrieben und gut zu finden - so sollte es sein!

Holgh! 

Found 17 May 2007 JoPa07 found the geocache

War mein erster Cache.
Hat sehr viel Spaß gemacht, hatten auch Glück mit dem Wetter.
Das ist definitiv mein neues Hobby.

Und nebenbei eine wunderschöne Ecke zum spazieren entdeckt.

Vielen Dank und Grüße!
JoPa07

Found 25 March 2007 FamilyLFDO found the geocache

Found 03 February 2007 forrestgump found the geocache

Haben nach längerem suchen den Cache gehoben.  Gerät hat auch bei uns irgendwie nicht richtig angezeigt...? 

Der Micro der ersten Etappe lag einfach auf dem Waldboden und sah ziemlich angenagt aus. Haben erst zuhause gesehen, dass dieser wie im verschlüsselten Hinweis angegeben versteckt sein sollte. Teilweise sind die Aufkleber abgefallen. Hinweis ist noch im Micro.

Hatten einen wirklich tollen Tag in dem Wald, obwohl der Sturm großen Schaden angerichtet hat... 

 

Gruß

die Forrestgumps 

  New coordinates:  N 52° 04.***' E 007° 40.***'

Found 26 December 2006 Hexe&Joni found the geocache

Frohe Weihnachten wünschen Hexe & Joni.

War ein schöner  Weihnachtsspaziergang, gut gemacht und ausgearbeitet, allerdings sehr vermuggelt.

In  : goldfarbene Spange

Out: Schnecke