Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Schwarzwaldblick

Schöne Aussicht

by fogg&co     Germany > Baden-Württemberg > Freiburg im Breisgau, Stadtkreis

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 48° 00.372' E 007° 43.164' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Archived
 Hidden on: 20 September 2006
 Listed since: 17 December 2006
 Last update: 24 November 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC2B2C
Also listed at: geocaching.com 

54 Found
3 Not found
3 Notes
1 Maintenance log
2 Watchers
0 Ignorers
259 Page visits
5 Log pictures
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Schwarzwaldblick    Found 54x Not found 3x Note 3x Maintenance 1x

Archived 24 November 2013 fogg&co has archived the cache

Found 20 May 2013, 15:30 Flopp found the geocache

Das Wetter war heute zwar nicht das beste, aber der Blick von dieser schönen Stelle Richtung Schwarzwald war schon was grandios! Meiner kleinen Mitsucherin hat übrigens die doppelte Wendeltreppe im Turmbesonders gefallen.

Den Cache haben wir eigentlich mit dem ersten Griff gefunden, der Geländewertung sei Dank.

Beste Grüße
Flopp

Pictures for this log entry:
AusblickAusblick

Not found 14 May 2013 Kirchgässnerle did not find the geoacache

ich war jetzt schon zum 2. mal dort aber wieder erfolglos!!!

ist die Dose noch da ?

 

Found 04 May 2013 Team BergWolf found the geocache

Auf dem Weg zum Opfinger Schulfest gut gefunden und muggelfrei loggen können. Zwar hatte ich wegen dem Nieselregel keine optimale Sicht, aber zum Ausgleich war kein Muggel zu sehen.
Team BergWolf

Found 13 April 2013 nimm4 found the geocache

Heute einen kleinen Nachmittagssparziergang zum Aussichtsturm gemacht und ganz zufällig noch das Navi dabeigehabt Zwinkernd. Nach dem alle Muggel’s verschwunden waren, haben wir die kleine Dose gleich auf der richtigen Ebene gesucht und auch nach kurzer Suche erfolgreich gefunden.

 

TFTC

Pictures for this log entry:
SchwarzwaldblickSchwarzwaldblick