Waypoint search: 

Archived

 
Traditional Geocache

Urban Micro #1 - Gravity sucks

by gebu     Austria > Steiermark > Graz

Attention! This Geocache is "Archived"! There is no physical container at the specified (or to be determined) coordinates. In the interest of the place it should not be necessarily to search!

N 47° 04.336' E 015° 26.115' (WGS84)

 Convert coordinates
 Size: micro
Status: Archived
 Time required: 0:04 h   Route: 0.2 km
 Hidden on: 14 December 2006
 Listed since: 17 December 2006
 Last update: 01 May 2009
 Listing: https://opencaching.de/OC2B35
Also listed at: geocaching.com 

20 Found
0 Not found
1 Note
0 Watchers
0 Ignorers
5 Page visits
1 Log picture
Geokrety history

Large map

   


Description    Deutsch (German)

Bring your own Pen!

Utilities

Search geocaches nearby: all - searchable - same type
Download as file: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Log entries for Urban Micro #1 - Gravity sucks    Found 20x Not found 0x Note 1x

Found 27 March 2007 Schuhhirsch found the geocache

Ich hab bei der Vorbereitung daheim zuerst vermutet, dass es was mit der Parkmöglichkeit in der Nähe zu tun hat, aber Lalex hat dann sofort die richtige Idee gehabt. Bergen durfte ich dann.
TNLNSL

Found 02 March 2007 Chiroptera found the geocache

Genialer Cache!
für mich allerdings 5* (wie üblich mit Tool = Mitcacher ;)
Trotz mehrmaliger Versuche meiner Mitcacher, mich zu motivieren, doch auch die 4*Variante zu schaffen, ist es ihnen nicht gelungen.
:) Chiroptera

Found 28 February 2007 K2MO found the geocache

Abendlicher City-Lauf: Keplerberücke DNF - Friedenspark Found - Keplerbrücke DNF - Urban Micro Found...

Super! Hab mir schon gedacht, der gebu hat einen Micro-Verschleis beinand.  ;) Aber diese Art von Doserl ist auch brauchbar und bei diesem tollen Urban-Cache durchaus ausreichend.

Die vorhin entführte Geocoin wollte ich hier nicht hinterlassen, wäre bei diesem Dosen-Verschleis zu riskant...

TFTC, lg
K2MO

Found 10 February 2007 Steira_man found the geocache

Schöner Cache, den wir heute gemeinsam mit Freunden "whios" gehoben haben.
Dank der Hinweise war der Cache sehr schnell gefunden.

in: Münze
out: -

TFTC
Steira_man

Found 01 January 2007 styrian bastards found the geocache

Traumversteck, eines gebu auch in urbaner Umgebung wohl würdig.