Waypoint-zoeken: 

Locked

 

Liliputbahn

door ROD     Oostenrijk > Wien > Wien

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 12.262' E 016° 25.012' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:45 h   Lengte: 1.0 km
 Verborgen op: 24. februari 2007
 Listed since: 24. februari 2007
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC2FB0
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

24 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
2 Volgers
0 Negeerders
24 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Liliputbahn    Gevonden 24x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

Gevonden 28. november 2009 landabschreiter heeft de cache gevonden

Zum Abschluss bei unserer nächtlichen Runde durch den Prater rasch gefunden.

Gevonden 14. maart 2009 Defenseless heeft de cache gevonden

Schöner kurzer Multi ! Logbuch ist allerdings nass, und schillert schon in allen möglichen Farben, aufs ausrollen hab ich daher verzichtet [:P]

Danke für den Cache,
LG

Gevonden 11. juli 2008 TheMagicMan heeft de cache gevonden

irgendwie hatte ich glück - mein tomtom hat mich beim 2. wegpunkt in die pampa geschickt und siehe da, mit ein bischen suchen nach der 2. nummer hab ich plötzlich die dose gefunden ... ;-) mein erster schatz!!! :-)

by the way - bei der ersten station steht eine 3stellige nummer mit der hand auf eine tafel gemalen - ich glaube, da hat sich einer einen spaß erlaubt ...

Gevonden 29. maart 2008 karcsi9641 heeft de cache gevonden

Gevonden 09. maart 2008 CROW1973 heeft de cache gevonden

*Nachtrag, muss hier auch noch loggen*

Mein 2ter Multicache.
Dieser war sehr sehr schön. Sehr schöne Gegend (auch wenn ich schon hundsmüde war).

Cache dann sehr schnell gefunden.

TFTC
CROW