Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

archivierter Cache

door KaSaSi     Duitsland

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 00° 00.000' E 000° 00.000' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: klein
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 1:30 h   Lengte: 4.0 km
 Verborgen op: 18. maart 2007
 Listed since: 21. maart 2007
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC315F

7 Gevonden
0 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
3 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van archivierter Cache    Gevonden 7x Niet gevonden 0x Opmerking 0x

  New coordinates:  N 00° 00.***' E 000° 00.***'

Gevonden 04. augustus 2007 Juppix heeft de cache gevonden

Hier jagte uns unser GiPSer mal hierhin und mal dahin Yell
Macht aber nix ... kurz durchgeschnauft und Hirn eingeschaltet ... da isser ja Laughing
Und auf zu Nr.3 vom Rundweg ...

Ist echt ne schöne Gegend hier,
Juppix mit Sohn

Out: Aufkleber
In: Minituschkasten

Gevonden 23. juli 2007 Huck heeft de cache gevonden

Gevonden 11. juni 2007 fritz-boris heeft de cache gevonden

Schöner Rundweg. Mit Karre und Laufrad gut zu machen. Hatten alle viel Spaß. WinkSind 3x vorbeigelaufen bevor wir den Spoiler entdeckt hatten - war etwas zugewachsen.

DANKE, *fritz-boris*

in: Luftballon, out: Band

Gevonden 25. maart 2007 steppet heeft de cache gevonden

Sehr gut gefunden. Die Idee mit dem Basteln ist nett, fehlt nur eine Bank in direkter Nähe ;-)

 

Gruß Steppet 

Gevonden 25. maart 2007 Findonaut heeft de cache gevonden

Gerade, als ich den Cache erreichte, war "Klein Adlerauge" fertig mit dem Verstecken. Sie war zusammen mit mehlonaut unterwegs, so dass wir den Weg zu dritt fortsetzen und noch schön über Gott und die Welt quatschten konnten.

Danke für den Cache und Gruß,
Oliver