Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Onbekende cache

-

door vonRichthofen     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Borken

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 51° 49.700' E 006° 38.200' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: geen behuizing
Status: Gearchiveerd
 Verborgen op: 06. april 2007
 Listed since: 04. april 2007
 Laatste verandering: 19. februari 2010
 Listing: https://opencaching.de/OC326F

21 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
4 Volgers
0 Negeerders
1 Page visit
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

-

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van -    Gevonden 21x Niet gevonden 0x Opmerking 1x

  New coordinates:  N 51° 49.700' E 006° 38.200', moved by 2.8 km

Gevonden 16. augustus 2009 Poldina heeft de cache gevonden

Hallo! Wirklich schöner Cache mit teilweise ziemlichen Herausforderungen - Station 4 war echt klasse! Nachdem wir wegen Dunkelheit und fehlendem "C" das erste Mal abgebrochen hatten, hat uns das "C" heute förmlich angesprungen... Wahrscheinlich 100 Mal vorbeigeschaut... TFTC, Poldina

Gevonden 14. juni 2009 Nelaaa heeft de cache gevonden

hat echt spaß gemacht :D

Gevonden 10. november 2008 Joshua1202 heeft de cache gevonden

Waren gestern schon mal da und gingen von Station zur Station dabei trafen wir noch den Vor-Logger von uns. Als wir alle Stationen entdeckt hatten wurde es dunkel und hatten beschlossen heute nochmal den Final zu heben. Hat dann auch super geklappt.
Tolle Runde hat echt spaß gemacht. Dankeschön.

Grüße Team Joshua1202

Gevonden 12. oktober 2008 rainman1960 heeft de cache gevonden

Das war eine ausgiebige Runde wo man ganz schön suchen mußte,toll gemacht.

Danke für den Cache

Rainman & Team

Gevonden 03. oktober 2008 Rapunzel heeft de cache gevonden

Endlich gefunden !
beim 1. Versuch die Brille vergessen und falsche Koordinaten aufgeschrieben.Uups!
beim 2.Versuch alles Wichtige dabei :-) aber das GPS schaltete sich ständig aus
und heute mit der ganzen Familie alles gut gefunden
danke für die schöne Runde
Team rapunzel
in: Schlüsselband
out: -