Waypoint-zoeken: 

Locked

 

Gotteshäuser: Sankt Andreas Kirche

door camperfamilie     Duitsland > Sachsen > Chemnitz, Kreisfreie Stadt

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 49.000' E 012° 57.000' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Verborgen op: 12. april 2007
 Listed since: 12. april 2007
 Laatste verandering: 22. mei 2018
 Listing: https://opencaching.de/OC3349

17 Gevonden
0 Niet gevonden
4 Opmerkingen
1 Maintenance log
1 Watcher
0 Negeerders
18 Bekeken
2 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)


Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Gotteshäuser: Sankt Andreas Kirche    Gevonden 17x Niet gevonden 0x Opmerking 4x Maintenance 1x

OC-Team Locked 22. mei 2018 dogesu has locked the cache

Der Benutzeraccount wurde deaktiviert.

Gevonden 14. april 2010 TheOnlyTruth heeft de cache gevonden

Nach einigen Schwierigkeiten und Mails mit den Ownern dann doch noch gefunden.
Danke für den Cache.

  New coordinates:  N 50° 49.***' E 012° 57.***'

Gevonden 19. augustus 2008 irek17 heeft de cache gevonden

Kurz nach dem Mittag eine Spazierrunde um die Kirche gedreht. Am Finale von weitem noch den "Frosch" gesehen. Viele Grüße und Danke für den Cache von Joanna & Irek.

Afbeeldingen voor deze log:
Koordsrechnen im SchattenKoordsrechnen im Schatten

Gevonden 09. augustus 2008 Schwedentrailer heeft de cache gevonden

Heute Der letzte auf unserer Tour. Architektonisch gesehen sind Gotteshäuser immer interessant. Daher lohnt sich das Ganze. Dieser Cache ging am schnellsten. Einmal um die Kirche gerannt und schon hatten wir alle Daten. Den Cache fanden wir ebenso gut. Dankeschön.

Gevonden 25. juli 2008 höhenbergsteiger heeft de cache gevonden

Geloggt um 17.27 Uhr - endlich gefunden, nachdem ich mich einige Male vertan habe. Begonnen habe ich den Cache, als er noch im ursprünglichen Final zu finden war und es nun endlich mal geschafft ihn zu Ende zu bringen..Smile