Waypoint-zoeken: 

Locked

 
Traditionele cache

Der Fluch der Donau

door ROD     Oostenrijk > Niederösterreich > Wiener Umland/Südteil

Attentie! Deze cache is "geblokkeerd, zichtbaar"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 08.150' E 016° 53.590' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: groot
Status: geblokkeerd, zichtbaar
 Benodigde tijd: 0:40 h   Lengte: 0.7 km
 Verborgen op: 21. april 2007
 Listed since: 21. april 2007
 Laatste verandering: 18. maart 2013
 Listing: https://opencaching.de/OC3414
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

11 Gevonden
0 Niet gevonden
1 Opmerking
0 Volgers
0 Negeerders
18 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Das Benutzerkonto des Cachebesitzers war zum Zeitpunkt der Umstellung auf die neue Datenlizenz nicht mehr aktiv. Da er der neuen Lizenz nicht zustimmen konnte, wurden seine Cachebeschreibungen entfernt.

Afbeeldingen

Die Furt die überwindet werden muss
Die Furt die überwindet werden muss

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Der Fluch der Donau    Gevonden 11x Niet gevonden 0x Opmerking 1x

Gevonden 25. mei 2008 tomduck heeft de cache gevonden

Die Furt war problemlos zu meistern, aber hinkfink und ich sind wegen dem Regen trotzdem ein wenig nass geworden. Der Cache war schnell gefunden, die tausenden Schnecken auf dem Weg haben zum Teil leider geknackt (obwohl wir unsere Schritte sehr vorsichtig gemacht haben). Danke für den netten Cache!

Gevonden 24. mei 2008 JollyJoker heeft de cache gevonden

Die Überquerung der Furt war kein Problem und auch anschliessend konnte man trocken queren, wenn man sich die Steine aussucht.

Der Cache selbst konnte sich dann nicht mehr lange vor uns verstecken.

TFTC
JollyJoker

Gevonden 17. mei 2008 theplank heeft de cache gevonden

Gevonden 22. maart 2008 Gavriel heeft de cache gevonden

Die kleine Furt war recht unproblematisch (ungefähr so wie im Bild). Viel lustiger ist eigentlich die lange Strecke danach, wo das Wasser breitflächig über den Weg rinnt. Noch kann man über die Steine in der Böschung huschen, aber wenn da mehr kommt wirds dort wahrscheinlich rutschig.
Wir waren schneller als das Schiff
thx, Gavriel & Mike

Opmerking 16. maart 2008 ROD heeft een notitie geschreven