Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Traditionele cache

Kotzt Fisch!

Tricky one-Gefühl entscheidet!

door kotzfisch     Duitsland > Bayern > Ebersberg

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 48° 04.362' E 011° 51.999' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: micro
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 0:30 h   Lengte: 1.0 km
 Verborgen op: 23. april 2007
 Listed since: 23. april 2007
 Laatste verandering: 05. februari 2010
 Listing: https://opencaching.de/OC342F

15 Gevonden
2 Niet gevonden
0 Opmerkingen
0 Volgers
1 Negeerders
17 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Fingerspitzengefühl ist entscheidend.Wenn man glaubt dort zu sein,ist die Rückseite relevant.

Wenn man etwas Glattes und Rundes verspürt, dann ist ein sanfter Druck entscheidend und der

Cache präsentiert sich da, wo man ihn dann doch nicht vermutet hatte. 

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Kotzt Fisch!    Gevonden 15x Niet gevonden 2x Opmerking 0x

Niet gevonden 03. februari 2010 baer2006 heeft de cache niet gevonden

Da war heute nichts zu finden. Und weil der Cache auf geocaching.com (GC12CV9) schon länger archiviert ist, ist das OC-Listing wohl eine Karteileiche Undecided!

Gevonden 27. april 2008 Outdoor-X heeft de cache gevonden

Hab ihn heute mit meiner Familie schnell im "Vorbeifahren" gefunden.

Servus Skip

Gevonden 26. maart 2008 kotzfisch heeft de cache gevonden

Kann wieder aufgesuchtwerden.

Behälter neu.Log drin.Nicht auf dem Boden! 

Niet gevonden 16. september 2007 Knocky. heeft de cache niet gevonden

Tja hatten wohl leider Tomaten auf den Augen. Na ja vielleicht kommen wir ja irgendwann mal wieder in die Gegend. Trotzdem Herzlichen Dank für die schöne Fahrradtour. knocky & jo

Gevonden 12. augustus 2007 Peter.Kohl heeft de cache gevonden

Wir haben mit der ganzen Familie gesucht. Nach einigen erfolglosen Tastversuchen ins Innere der Kapelle dann doch gefunden.

TFTC