Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Event cache

Angrillen Event

Angrillen in netter Runde in Burg

door conrado     Duitsland > Sachsen-Anhalt > Jerichower Land

 Deelnemerslijst

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 52° 17.002' E 011° 50.960' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: geen behuizing
Status: Gearchiveerd
 Benodigde tijd: 4:00 h 
 Event date: 25. april 2007
 Listed since: 25. april 2007
 Laatste verandering: 06. februari 2008
 Listing: https://opencaching.de/OC3455
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

5 Deelgenomen
0 Wil deelnemen
2 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
14 Bekeken
5 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

Am 30.04.2007 gibt es ein Angrill-Event in Michas Kneipe im Burger Hafen.
Für Verpflegung ist gesorgt.
Startzeit: 18.00 Uhr

Alle sind dazu herzlich eingeladen!

 

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - ICS - ICS QR-Code - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van Angrillen Event    Deelgenomen 5x Wil deelnemen 0x Opmerking 2x

Opmerking 06. februari 2008 Portitzer heeft een notitie geschreven

Der Cache ist als Event gelistet und das ist nun schon einige Tage Geschichte.
Ich habe den Cache deshalb heute archiviert.

Viele Grüße

Kurt
-Team opencaching.de-

Deelgenomen 20. oktober 2007 Jan&Anne heeft het event bezocht

Vielen Dank für den schönen Abend. War doch mal sehr interessant andere Mitverückte kennenzulernen. War auf jeden Fall ein interessanter un informativer Abend. Vielen Dank auch an den Eliminator für die Ausrichtung dieses Events.

Deelgenomen 30. april 2007 grella heeft het event bezocht

Das war mal wieder ein gelungener Abend bei Freunden. Dank an die Organisatoren.

Gruß Peter

Deelgenomen 30. april 2007 eliminator0815 heeft het event bezocht

Der eliminator0815 war da!

Es war wieder schön, bekannte Gesichter zu sehen und neue Freunde kennenzulernen. Das Schönste war die gemütliche Runde am Feuer nach dem "Praßnick".

out: TB

Deelgenomen 30. april 2007 Tricky heeft het event bezocht

Als Erster mit Luna MD und aurelius_ger um 16:30 Uhr angekommen. Bilder werden natürlich nachgereicht! Danke an Conrado für das Einstellen des Events, danke an Micha fürs Ausrichten und noch ein danke an Robert_BRG als Grillmeister!

Grüße, Daniel

[This entry was edited by TrickyMD on Tuesday, May 01, 2007 at 6:36:06 AM.]

Afbeeldingen voor deze log:
Angrillen-Event 07 - einige TeilnehmerAngrillen-Event 07 - einige Teilnehmer
Angrillen-Event 07 - Sonnenuntergang am HafenAngrillen-Event 07 - Sonnenuntergang am Hafen
Angrillen-Event 07 - die Runde wurde kleinerAngrillen-Event 07 - die Runde wurde kleiner
Angrillen-Event 07 - MondscheinAngrillen-Event 07 - Mondschein
Angrillen-Event 07 - rote GlutAngrillen-Event 07 - rote Glut