Waypoint-zoeken: 

Gearchiveerd

 
Event cache

VII. Geocacher Stammtisch Bonn

door JamesDoe     Duitsland > Nordrhein-Westfalen > Bonn, Kreisfreie Stadt

 Deelnemerslijst

Attentie! Deze cache is "Gearchiveerd"! Er bevind zich geen behuizing op de aangegeven (of uitgerekende) coördinaten. Het is dan ook raadzaam om deze cache niet te gaan zoeken!

N 50° 44.648' E 007° 03.304' (WGS84)

 andere coördinaatstelsel
 Grootte: andere grootte
Status: Gearchiveerd
 Event date: 07. augustus 2006
 Listed since: 25. april 2007
 Laatste verandering: 21. maart 2012
 Listing: https://opencaching.de/OC345C
Ook gepubliceerd op: geocaching.com 

7 Deelgenomen
1 Wil deelnemen
0 Opmerkingen
0 Volgers
0 Negeerders
8 Bekeken
0 Log pictures
Geokrety verleden

Large map

   


Beschrijving    Deutsch (Duits)

.

Hulpmiddelen

Zoek caches in de omgeving: alle - zoekbaar - zelfde cache soort
Download als bestand: GPX - LOC - KML - OV2 - OVL - TXT - ICS - ICS QR-Code - QR-Code
When downloading this file, you accept our terms of use and Data license.

Logs van VII. Geocacher Stammtisch Bonn    Deelgenomen 7x Wil deelnemen 1x Opmerking 0x

Deelgenomen 10. augustus 2006 El Achimo heeft het event bezocht

Auf der Rückfahrt von der Geburtstagsfeier meines Vaters haben wir auf dem (direkten [:D]) Weg von Hitdorf nach Montabaur eine kleine Zwischenstation eingelegt, um wenigstens noch Hallo zu sagen. Leider musste ich am Dienstag zur Frühschicht und konnte dadurch leider(!) nicht mehr weiter über meinen Lieblingscacher "V" weiter diskutieren.. Aber der nächste (Klenkes-) Event kommt ja bald [;)].
Vielen Dank und viele Grüße,
Achim

Deelgenomen 07. augustus 2006 tpo der Dinosaurier heeft het event bezocht

War nett wie immer, witziges Ambiente draussen,

danke,

Thomas

Deelgenomen 07. augustus 2006 Black-Jack-Team heeft het event bezocht

Danke für den schönen Abend! [:)]
Die Anreise hat sich gelohnt, aber das Cachemobil muss ja eh eingefahren werden und warum dann nicht zu den netten Bonnern fahren. [:)]
Wieder viele bekannte Gesichter gesehen, aber auch neue Kontakte geknüpft.
Bis bald im Wald!

Gruß Ralph aka Black vom Black-Jack-Team

Deelgenomen 07. augustus 2006 Homer Jay heeft het event bezocht

Endlich bot sich mal die Möglichkeit, den schönen Biergarten zu nutzen. Es war wieder ein prima Event !
Bis bald
Gisela & Jürgen

Deelgenomen 07. augustus 2006 bärti heeft het event bezocht

Was soll ich sagen, es war wie bisher wieder ein toller Abend [:D].

Viele Grüße an Alle
Stephan